וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו לי שאני יפה מדי בשביל המקצוע": השיפוצניקית שרוצה לפרוץ דרך

6.9.2022 / 23:53

מליסה בורסלינו החליטה ללכת בעקבות אביה ולעסוק בטיח ושיפוצים. היא טוענת שהיא עדיין לא פגשה אישה אחת נוספת במקצוע הזה, אבל לא נותנת לזה להבהיל אותה: "למדתי להתעלם מהפרצופים ההמומים סביבי"

השיפציקנית מליסה בורסלינו בעבודה/darling_plastering

תכירו את מליסה בורסלינו. בחורה שעל פניו נראית נשית מאוד, אך כשאנשים אומרים לה שהיא "נשית" היא מראה להם את היבלות על הידיים שלה. מליסה החלה את הקריירה שלה איפה שהרבה בחורות צעירות עושות הרבה כסף: מאחורי הבר. אלא שאחרי שהיא מיצתה את חיי הלילה, בגיל 27 היא החליטה ללכת בעקבות אביה ולהתמקצע בטיוח קירות.

כעת, היא עובדת בבניין מלא בגברים וטסטוסטרון ולטענתה היא עדיין לא פגשה אף אישה שעובדת במקצוע הזה חוץ ממנה. "אני דיסלקטית, אז האופציות שלי היו מוגבלות. התקשיתי עם מחשבים", היא סיפרה, "חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות לפרנסתי ולהרוויח כמו גברים?"

אחרי שהגיעה לתובנה שהיא רוצה לעבוד בשיפוצים, היא ביקשה מאביה שיראה לה איך לעשות טיח. כמובן שמליסה היא לא האישה היחידה בתעשייה הזו, אבל נדיר לראות בחורות כה מטופחות עם ציפורניים מלוטשות שעושות את זה. "למדתי להתעלם מהפרצופים ההמומים", היא סיפרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אגב, אביה בן ה-56 של מליסה היה סקפטי בעצמו, אך היא החליטה לצבוע את המחסן שלו כדי להראות לו שלא אכפת לה ללכלך את הידיים. "בהתחלה אפילו לא הצלחתי להרים את השק עם החומרים", היא סיפרה, "אז נרשמתי למכון כושר ובתוך שבועות הרמתי אותו מעל הכתפיים שלי. אין דבר יותר מבהיל מלעבוד באתר בנייה רק עם גברים. הם יכולים להתנשא, אבל למדתי להתעלם מזה".

@darling_plastering This isnt my trowel use it for resin please follow my page to see the new floor i done @darling_plastering #fyp #work #plasterer #female #ladytrady #trady #tradylady ♬ Cool For The Summer - Tik Toker
@darling_plastering Aponge float from refina holds more water and sponges faster great for big areas #fyp #womenplasterer #work #foryoupage #grafter ♬ Come Check This - FETISH

"אמרו לי שאני יפה מדי בשביל המקצוע הזה, אבל הסתכלתי על זה אחרת", היא הוסיפה. מליסה סיפרה שהיא מקווה שהסיפור שלה ייתן השראה לנשים נוספות להצטרף לתעשייה שנשלטת לחלוטין על ידי גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully