וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השיפוצניקית הסקסית" שגברים מתאהבים בה כשרואים אותה בעבודה

28.12.2022 / 0:05

אם יש מקצוע שבו עבודת נשים עדיין נתקלת בסטיגמות זה תחום הבנייה, אלא שטנישה האוסטרלית שברה את כל המוסכמות וגרמה לגברים להעריך אותה - גם בגלל המראה שלה וגם בגלל העבודה: "רוצה שנשים בתחום יהיה דבר נורמלי"

החשמלאית טניש בעבודה/@teneishamusumeci

שיפוצניקית וחשמלאית יפה במיוחד שוברת מוסכמות (וקירות) ומותירה גברים המומים כשהם רואים אותה בבגדי העבודה שלה. טנישה מוסומצ'י, שמפרסמת בטיקטוק תחת השם @teneishamusumeci, פירסמה סרטון של עצמה מגיעה לאתר בניייה כשהיא מצוידת במקדחה, מסור חשמלי ופטיש. אבל לפי הדיילי סטאר תשומת הלב של הצופים הוסחה על ידי המראה שלה והם לא שמו לב בכלל לכישורי הקדיחה והחפירה שלה.

בסירטון, שצבר יותר מ-600 אלף צפיות, היא נראית לובשת וסט צהוב ומגפי עבודה עם שרוכים ורודים. אבל בסירטון אחר, שצבר יותר מ-30 אלף לייקים, היא הראתה את הצד היותר נועז שלה ואמרה: "כשאת אומרת להם שאת יכולה להסתדר עם ה-9 אינץ' שלהם... אבל את באמת מתכוונת למסור חשמלי".

ככה היא נראית בעבודה

"מסתדרת עם ה-20 ס"מ שלהם"

וככה בשאר הזמן

גברים רבים (וגם נשים) הגיבו לה ושיבחו אותה על המראה שלה, וגם על העבודה שלה בעולם הגברי של שיפוצים. "אני רוצה לשכור אותך לעד", כתב אחד, שני הוסיף: "את נראית מדהימה כשאת עושה את זה", ושילשי סיכם: "העובדת הכי חמה שראיתי".

בעוד שרוב התגובות לסרטונים של טנישה היו חיוביות, עדיין היו טרולים שהציקו לה, וזה לא גרם לה להפסיק. "תמיד עשיתי את הדברים האלה למרות התגובות המוזרות, אז אני שמחה עם העבודה שלי ועם מה שבחרתי לעשות. הניסיון שלי בעבודה היה חיובי בסך הכל, אבל קיבלתי לא פעם תגובות סקסיסטיות מגברים, שגם מתנהגים מוזר לידי. זה מציק בגלל שחלק מהקולגות שלי לובשים את אותם בגדים והם לא מקבלים את אותן התגובות. אני לא מבינה את זה, זה כל כך טיפשי, אבל למזלי יש יותר נשים בתחום בשנים האחרונות. אחת החברות הכי טובות שלי עובדת איתי, ויש יותר מ-10 נשים בחברה שלנו".

עוד נשים שעובדות בתחום הגברי הזה
הכירו את החשמלאיות הלוהטות של טיקטוק: "אני חייב להחליף שקעים עכשיו"

טנישה, מפרת' שבאוסטרליה, מקבלת תמיכה מהקולגות ומהבוס שלה גם: "התחלתי לעבוד בגיל 19, זה לא היה משהו שתמיד רציתי לעשות, אבל התחלתי לעשות את זה ולא הפסקתי. בפרת' מעודדים אותנו לעשות מה שאנחנו רוצים, לא משנה מי אנחנו, אז התחלתי בקורס של שישה חודשים בעבודה עם כלים מסוג זה, כולל ניסיון תעסוקתי, ובסוף הקורס הציעו לי עבודה. אני ממליצה לנשים להיכנס לתעשייה כי יש מקומות עבודה, וכך נשים בתחום הזה יהפוך לדבר נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully