וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מנקה בתים בעירום ומרוויחה מעל 8,000 שקלים לחמש שעות עבודה"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 8:05

בחורה בשם סמי העלתה לרשת סרטון ויראלי שבו היא חשפה: "אני מנקה בתים כשאני טופלס וגובה על זה 300 דולר לשעה". בנוסף לסכום העתק שהיא דורשת, היא גם קיבלה טיפים נאים ויש לה גם מאבטח צמוד (וחכו שתשמעו מי עיקר הלקוחות השלה)

מנקה בתים בעירום מסבירה איך זה עובד/sincerely__sammi

כל עבודה מכבדת את בעליה ואין דרך נכונה או לא נכונה להתפרנס - ואישה אחת רוצה להעצים נשים ולעודד את כולם לחשוב מחוץ לקופסה כשזה מגיע לעבוד. הכירו את סאמי, שחשפה ברשת שהיא משמשת כעוזרת בית שמנקה את הבית כשהיא ערומה, או לפחות טופלס - והיא גובה 300 דולר (יותר מ-1,000 ש"ח) עבור שעה אחת של ניקיון.

"אז הרבה מכם רוצים לדעת כמה אני מרוויחה ביום כעוזרת בית טופלס", היא פתחה באחד מהסרטונים הויראלים שלה ואמרה, "היום אני מנקה חמישה בתים וגובה 300 דולר לשעה. יש לי גם מאבטח שיושב בחוץ ברכב ומחכה למקרה שמשהו רע יקרה".

צפו בה מספרת על העבודה

ויש לה מאבטח

@sincerest_sammi Hope this clears some questions and concerns up. Any other questions I will gladly answer however ☺️ #fyp ♬ Hip Hop with impressive piano sound(793766) - Dusty Sky

סמי טוענת שהלקוח הראשון שאת הבית שלו היא ניקתה העניק לה גם טיפ של 150 דולר, למרות שהיא לא דורשת טיפים בנוסף לסכום הגבוה שהיא גובה עבור הניקיון ה"חושפני" שלה. אחרי שניקתה חמישה בתים בלבד, סמי טוענת שהיא הרוויחה בטוטאל 2,230 דולר (מעל ל-8,100 שקלים), אבל גם שהיא נותנת למאבטח שלה 35 אחוזים מהרווחים שלה.

מנקות בעירום - התופעה

"הם רק רוצים סקס": האמת המלוכלכת של החברות המציעות שירותי ניקיון בעירום מלא

עובדת חושפת את האמת מאחורי שירותי המנקות בעירום

בסרטון אחר היא סיפרה שג'ו המאבטח שלה עבד בחיל הנחתים האמריקני והוא ממתין מחוץ לבית במכונית. היא גם עונדת שעון מצוקה בזמן הניקיון, שאיתו היא יכולה להזעיק את ג'ו במידת הצורך.

עד כה, הוא הוזנק לפעולה רק פעם אחת כאשר לקוח התחיל לגעת בה והפר את החוק של "לראות אבל לא לגעת" שלה. סמי גם אמרה שכתוב בחוזה שלה במפורש שהלקוחות לא יכולים לנעול את דלת הכניסה בזמן שהיא עובדת.

היא לא לבד

"אני עובדת כמנקה בעירום - ונדהמתי ממי ששכר את שירותי"

לכתבה המלאה

רוב הלקוחות שלה - זוגות!

@sincerest_sammi More maid content coming soon! :) #fyp ♬ Flowers - Miley Cyrus

כמובן שהעוקבים שלה נותרו בהלם ואחד כתב לה: "אני עוד יותר מתרשם מזה שאת מנקה חמישה בתים ביום". "אני במקצוע הלא נכון", התלוצצה עוקבת נוספת. עוקב אחר דווקא קינא יותר במאבטח ש"יושב ברכב ומקבל 800 דולר".

אגב, אתם בטח תופתעו לשמוע, אבל לטענתה למעלה מ-65% מהלקוחות שלה הם לא גברים בודדים אלא דווקא זוגות סווינגרים שלטענתה גם מעניקים לה טיפים ממש גבוהים (כמו גם גברים בקולג').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully