וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת חושפת את האמת מאחורי שירותי המנקות בעירום

13.10.2018 / 0:01

ראיון שפורסם בבריטניה עם מנקה בשירות שפועל מזה שנה חושף את ההתנהגות של הקליינטים: "לא מבקשים לעשות שום דבר מוזר, רק מנהלים שיחות". וגם: כמה כסף יוצא להן מזה, והפעם שבה התבקשה לא להתפשט

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ככה עובדת חברת ניקיון בעירום/Naturist Cleaners Promo

בשנה שעברה החלה לפעול בבריטניה שירות ניקיון בעירום שמציע עובדות מקצועיות שמנקות את הבתים בצורה יסודית, אך ללא בגדים. השירות העלה חיוך אצל אנשים מסוימים, בעוד אחרים בבריטניה התנגדו לו, והעדויות שהצטברו לא תמכו במהלך - במיוחד כשעלו טענות שהלקוחות מחפשים מין ושמדובר למעשה בנערות ליווי בכסות של מנקות.

בראיון שערך המגזין "ווילס אונליין" עם אנה, שעובדת כמנקה בשירות במשך שלושה חודשים, היא חושפת שהיא מרוויחה 45 ליש"ט (יותר מ-200 שקלים) לשעה על שירותיה, ומגלה תמונה שונה לחלוטין ממה שחשבנו, ושופכת אור על כל השירות שאולי יראה קצת יותר לגיטימי כעת.

לדבריה של אנה, היא מעולם לא הייתה באירועים נטוריסטים בעבר, אך היא חשה יותר בנוח בעירום מאשר עם בגדים ליד חבריה, "אני חדשה בנטוריזם, לא עשיתי זאת בעבר, לא הייתי בחוף נודיסטי או בשום דבר כזה, עשיתי דברים בפרטיות. אני חושבת שהפעם הראשונה שניקיתי לבדי בעירום הייתה ממש משחררת, בגלל שאני אוהבת להיות בעירום, אם אני עם עצמי, או עם חברים או עם החבר, אני אסתובב בעירום".


עוד בנושא:

"הם רק רוצים סקס": האמת המלוכלכת של החברות המציעות שירותי ניקיון בעירום מלא
העובדות בחברת הניקיון בעירום הן כנראה לא מה שהייתם מצפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully