וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובדות בחברת הניקיון בעירום הן כנראה לא מה שהייתם מצפים

24.4.2018 / 9:57

חברה מספקת נשים שיעבדו בניקוי בתי הלקוחות בעירום מלא, אבל רובן לא צעירות וחטובות כפי שהייתם מצפים. "הפופולריות ביותר הן נשים מבוגרות עם ניסיון וגזרה מלאה יותר", מגלה המייסדת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ככה עובדת חברת ניקיון בעירום/Naturist Cleaners Promo

חברת "מנקות נודיסטיות", לא תופתעו לגלות בוודאי, היא חברה שמספקת עובדות ניקיון שמנקות את בתיהם של הלקוחות בעירום מלא. כן, מסתבר שיש מי שמוכן לשלם על שירות ביזארי שכזה. המנקות מרוויחות שכר לא רע, בין 30 ל-45 ליש"ט לשעה (150-220 ש"ח בקירוב), אך לא כל אחת יכולה להתקבל לעבוד בחברה, שמעדיפה סוג מאוד ספציפי של מבנה גוף נשי - אבל זה ממש לא מה שהייתם מצפים.

העובדות הפופולריות ביותר בחברה הן לאו דווקא צעירות וחטובות, אלא "נשים מבוגרות עם ניסיון וגזרה מלאה יותר", לדבריה של המייסדת לורה סמית'. "בסך הכול יש לנו כ-300 מנקות שפונות לטעמים שונים ושונים של אנשים. לא רק גברים משתמשים בשירות. היו גם נשים שביקשו מנקים".

עוד בנושא
מקליפות בננה לתפוחי אדמה: קבלו טיפים ביזארים אך יעילים לניקיון הבית מחולת ניקיון אמיתית
תפסיקו לנקות! אלה הדברים שאתם משקיעים בניקיונם למרות שלא צריך

ניקיון בעירום. Naturist Cleaners Promo, אתר רשמי
כבר התקשרתם להזמין?/אתר רשמי, Naturist Cleaners Promo

לורה סיפרה ל'דיילי מייל' שלחברה יש מדיניות מאוד ברורה של "אסור לגעת" ושהיא דוחה מועמדות מסוימות כי "רוב הלקוחות שלנו מעדיפים נשים שרואים שיש מאחוריהן שנים של ניסיון בניקיונות".

לורה בעצמה מאמצת את הייחוד של החברה שלה ונוהגת לעשות דברים בעירום. "הרעיון הבסיסי שלנו הוא שאתם צריכים להרגיש טוב לגבי עצמכם, לא משנה מי אתם ובלי קשר לצבע, לגיל או למשקל".

עוד באותו נושא

חנות צילום שכרה מנקות בביקיני והשביתה עיר שלמה

לכתבה המלאה
ניקיון בעירום. Naturist Cleaners Promo, אתר רשמי
ניקיון בעירום/אתר רשמי, Naturist Cleaners Promo

ואם חשבתם שרעיון הזוי כזה יכול להתממש רק באנגליה, אז תדעו שלורה היא לא הראשונה לנסות. למעשה, זה קרה פה בישראל. באמצע העשור הקודם פורסם בתקשורת סיפורה של ג', סטודנטית בשנות העשרים לחייה, שהציעה שירותי ניקיון בעירום בבתים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully