וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם רק רוצים סקס": האמת המלוכלכת של החברות המציעות שירותי ניקיון בעירום מלא

28.5.2018 / 9:17

שירותי ניקיון בעירום נוטים להזהיר לקוחות שלא לגעת בעובדות שנשלחות מטעמם לנקות בתים בעירום מלא, אולם מתברר שיותר ויותר לקוחות דורשים סקס מהמנקות - וחלקן אף מתבקשות בידי ממוניהן לספק את צרכי הלקוחות על אף הכללים המחמירים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ככה עובדת חברת ניקיון בעירום/Naturist Cleaners Promo

מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על חברת "מנקות נודיסטיות", שכשמה כן היא - מספקת עובדות ניקיון לניקוי בתים בעירום מלא. מייסדת החברה, לורה סמית', התגאתה כשסיפרה שהנשים המועסקות אינן בהכרח צעירות וחטובות כפי שמקובל לחשוב, ושהלקוחות מעדיפים דווקא נשים מבוגרות עם "ניסיון וגזרה מלאה יותר". היא גם התעקשה שלחברה יש מדיניות מאוד ברורה של "אסור לגעת" ושהעובדות אינן מציעות שירותים מיניים ומוכרחות להתריע אם אחד הלקוחות חורג מההנחיות.

אולם כתבת "מטרו" שוחחה עם בעל חברת ניקיון ועובדות ניקיון מנוסות וגילתה אמת מלוכלכת מאחורי שירותי הניקיון הפרובוקטיביים. כשפנתה לחברת הניקיון Bare Domestic כדי לברר על המשרה הפנויה, נחשפה בפניה אמת מרה: עבור שירותי ניקיון "רגילים" יהיה על הלקוח לשלם בסביבות 20 ליש"ט לשעה (כ-100 ש"ח), אולם בחברה מציעים גם "מסלול אקסטרה" בעלות של 75 ליש"ט לשעה (כ-360 ש"ח), בו יוכלו הלקוחות ליהנות גם מטובות מיניות, אולם תחת מדיניות ה"אסור לגעת". כלומר, על העובדות, שמתבקשות לנקות בעירום או בהלבשה תחתונה, לאפשר ללקוחות לענג את עצמם בזמן שהם צופים בהן ולהציע להם "עזרה".

באתר החברה נכתב שאם לקוחות מבקשים טובות מיניות, על העובדות לענות בשלילה: "לא, אל תבקשו. הנשים שלנו אינן נערות ליווי ויפגעו מאוד אם תבקשו מהן". בניגוד לכך, בעל החברה, ג'ון, אמר לכתבת "מטרו" שהיא רשאית להציע ללקוחות את עזרתה גם בתחום המיני ולענג את עצמה תוך כדי שהלקוחות צופים בה ועושים את זה.

ניקיון בעירום. Naturist Cleaners Promo, אתר רשמי
מנקות בעירום מתבקשות לספק גם שירותים מיניים/אתר רשמי, Naturist Cleaners Promo

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

העובדות בחברת הניקיון בעירום הן כנראה לא מה שהייתם מצפים

לכתבה המלאה

הכתבת שוחחה עם עובדות ניקיון מנוסות ומצאה שגם אם הלקוחות קיבלו הוראה שלא לגעת בהן - רבים מזמינים אותן רק כי הם סבורים שהניקיון יסתיים במיטה. אנה, עובדת ניקיון מנוסה, סיפרה שהיא נאלצת באופן קבוע להזכיר ללקוחותיה שאסור להם לגעת בה. "הרבה גברים מבקשים ממני סקס. זה מאוד מתסכל כי כבר ציינתי בפניהם במפורש שאני לא מציעה את זה", היא סיפרה, "אני אומרת להם להוריד ממני את הידיים. הם מתנהגים כמו טיפשים. הם אומרים 'או, שכחתי, סליחה. את פשוט ממש יפה'. רובם רוצים סקס, אבל לא עם נערת ליווי מקצועית. הם מחפשים מישהי פחות זנותית". אנה מודה שהיא נוטה לא להסתכל על הלקוחות שלה בזמן שהם מאוננים "כי זה מרגיש קצת מוזר".

שרה בת ה-29 מליברפול, אם יחידנית שעוסקת בתחום למחייתה, סיפרה שהיא נוהגת להיות מאוד קרירה עם הלקוחות שלה. באחד המפגשים, הלקוח צילם אותה וביקש ממנה להתכופף. היא סירבה בנימוס: "אמרתי לו שאני כאן כדי לנקות". כשנשאלה איך תגיב אם תקלע ללקוח שלא ידע לקבל לא כתשובה, היא אמרה: "אני מעדיפה לא לחשוב על זה, אחרת אני לא אעשה את זה יותר. אני רק רוצה לעבוד למחייתי. אני רק רוצה לדאוג לי ולילד שלי".

ניקיון בעירום. Naturist Cleaners Promo, אתר רשמי
לא פעם הן נאלצות לסרב ללקוחות שרוצים מהן יותר/אתר רשמי, Naturist Cleaners Promo

עובדת אחרת, שהעדיפה להישאר בעילום שם, שיתפה סיפור דומה: "אנשים נוטים לבקש סקס ואני חוזרת ואומרת שאני חשפנית. לא זונה. אני לא צריכה לגעת בהם, אני לא צריכה להסתכל עליהם. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים בזמן שאני מנקה אבל שלא יצפו שאתייחס אליהם". עובדת ניקיון נוספת שוחחה עם הדיילי סטאר אונליין וסיפרה על החוויה האישית שלה: "אין לי בעיה שהם רוצים לאונן אבל לא אתן להם לגעת בי. כן, יצאתי עם אחד הלקוחות למשך זמן מה, אבל הוא לא אהב את הרעיון שאני מנקה עבור אחרים אז זה לא נמשך הרבה זמן".

ברשת ניתן למצוא גם הרבה מודעות דרושים של גברים שמחפשים עובדות ניקיון בעירום וחלקן מאוד ברורות בדרישות: "אני מחפש אישה מושכת ומשכילה. אני לא מחפש סקס, אבל קצת נגיעות. אפשר לדבר על הפרטים". גברים מוכנים לשלם הרבה כסף על השירות. אחד סיפר שהוא משלם 80 ליש"ט (כ-380 ש"ח) לכל מפגש: "המטרה שלה היא להסתובב בבית שלי בעירום כדי שאוכל לצפות בה. אני מענג את עצמי ולפעמים לוקח את זה אפילו רחוק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully