וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עובדת כמנקה בעירום - ונדהמתי ממי ששכר את שירותי"

25.9.2021 / 23:40

צעירה שמתפרנסת בזמן הלימודים באוניברסיטה כמנקה בעירום שיתפה ברשת את הבעיה בה נתקלה לאחר שהגיעה לבית אחד מהלקוחות - ואיך זה השפיע על הציונים שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ככה עובדת חברת ניקיון בעירום/Naturist Cleaners Promo

בחורה צעירה שעובדת בבריטניה כמנקה בעירום (כן. זה שירות שקיים שם) נדהמה כאשר הגיעה לבית הלקוח החדש שלה ואת פניה קיבל המרצה שלה מהאוניברסיטה - וכעת לטענתה האירוע משפיע על השכלתה ועל הציונים שלה.

בדיילי מירור פורסם שהבחורה סיפרה כי ההזמנה נעשתה בעילום שם ולא היה לה מושג מיהו הלקוח שלה - וגם לו לא היה מושג מי תהיה המנקה שלו. כשהיא שהגיעה באותו יום לבית בו הייתה אמורה לנקות היא הופתעה לראות את המרצה שלה - ואמרה לו שהדבר הטוב ביותר עבור שניהם הוא לשכוח שזה קרה. לדבריה המרצה הסכים אבל מאז הוא מאוד נבוך בכל מפגש שלהם, וכעת זה גם משפיע על הלימודים שלה.

ניקיון בעירום. Naturist Cleaners Promo, אתר רשמי
ההזמנה נעשתה בעילום שם ולא היה לה מושג מיהו הלקוח/אתר רשמי, Naturist Cleaners Promo

בפוסט שפרסמה ברדיט בו סיפרה על התקרית היא שיתפה בפעם בו היא וכמה חברים לכיתה נתקלו בו - "הוא היה נבוך, לא היה לו נוח, הוא לא הסתכל לי בעיניים, וסירב אפילו לפנות אלי ישירות. נתקלנו בו שוב מאוחר יותר באותו היום וזה היה אותו דבר, אם לא גרוע יותר. היו לנו גם כמה שיעורים בסוף השנה האקדמית האחרונה, אחרי הפעם שבה הגעתי אליו הביתה, והוא פשוט התעלם ממני, אם כי ייחסתי זאת בזמנו לפורמט המקוון של השיעורים".

עוד בוואלה!

"הם רק רוצים סקס": האמת המלוכלכת של החברות המציעות שירותי ניקיון בעירום מלא

לכתבה המלאה

"הבעיה כעת היא שיש לי שיעורים איתו כל השנה הבאה, כמו גם פגישות פרטיות איתו בהן אנחנו אמורים לדון בלימודים שלי. הפגישות האלה חייבות להיעשות איתו, הן חובה ויכולות להשפיע על הציון שלי. למרות שאני יודעת שאני יכולה להמשיך להתנהל מולו בצורה מקצועית, אני מודאגת מכך שהוא לא יכול, כי עברו כבר כמה חודשים והוא עדיין לא התגבר על זה. אני משקיעה הרבה זמן וכסף בלימודים, ואם ההתנהגות שלו מעידה על האופן שבו הוא יפעל במשך שאר הזמן, אני חוששת שלא אקבל תמורה לשכר הלימוד שלי ושהציון שלי יסבול מזה".

לאחר ששיתפה את סיפורה ברשת, הגולשים מיהרו להגיב ולנסות לעזור לה. אחד כתב: "אני מקווה שהוא לא מעריך אותך פחות, יכול להיות שהוא פשוט נבוך מאוד" ואחר הבהיר: "בהחלט לא הייתי מספר על זה או מתלונן לאף אחד, אלא אם כן את ממש חייבת או אם הוא עשה משהו שאת חושבת שהוא לא בסדר. זה נשמע שאת יודעת שהוא לא עשה שום דבר רע. ברור שהוא מפחד מאוד שתגידי משהו ושהוא עלול לאבד את עבודתו. אני בהחלט הייתי מנסה לדבר איתו קודם אם את מרגישה בנוח עם זה - רק כדי להבטיח לו שהוא לא בסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully