וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הבינה למה מדיח הכלים שלה לא עובד טוב, ונגעלה לגלות את הסיבה

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:35

האם גם הכלים שלכם לא יוצאים נקייים ממדיח הכלים או שהמכשיר עצמו מריח לא טוב? כנראה שיש סיבה טובה לכך. משתמשת בטיקטוק גילתה את הפילטר שצריכים לנקות ומאז מוסיפה את ניקיון המדיח למטלות הניקיון הקבועות שלה (וגם אתם צריכים. ככה תעשו את זה)

ככה תנקו את מדיח הכלים/@carolina.mccauley

כשזה מגיע למכשירי חשמל ביתיים, מדיח הכלים הוא אחד מאלה שעושים את החיים שלנו הרבה יותר קלים וחוסך זמן מניקוי כלי אוכל אינסופי.

עם זאת, אישה אחת התחילה לשים לב שהכלים שלה לא יצאו מהמדיח נקיים כפי שקיוותה - ואז היא הבינה שיש חלק ספציפי במדיח הכלים שלה שהיא הייתה חייבת לשמור על נקיונו.

בדיילי מירור דווח שהיא תהתה למה מדיח הכלים שלה מאכזב אותה אחרי כל שטיפה - רק כדי להבין שהיא חייבת לשמור אותו נקי בפנים כדי שהוא ישמור על הכלים שלה נקיים, ו"נשנקה מרוב גועל" כשהיא ראתה את החלק הפנימי של הפילטר במדיח שלה. אולי כדאי שגם אתם תציצו כעת בפילטר של המדיח שלכם לפני שתמשיכו לקרוא.

הטיקטוקרית האמריקאית העונה לשם beannina4 הסבירה שהצלחות שלה נשארו מלוכלכות, לא משנה כמה פעמים היא הכניסה אותן למדיח - רק כדי להבין שזה לא באמת אשמת המדיח ושהיא הייתה צריכה לנקות לעומק את המכשיר שלה כדי שהוא יפעל כהלכה.

הנה תראו

כשהיא פנתה לטיקטוק כדי לחשוף את התגלית שלה היא תהתה: "האם אני היחידה שמעולם לא ידעה שאנחנו אמורים לנקות לעומק את מדיחי הכלים שלנו?" היא שלפה את הפילטר ממדיח הכלים שלה וחשפה שהוא מכוסה לכלוך והוסיפה: "זה מה שמצאתי. זה היה כל כך מגעיל, כל פעם שאני חושבת על זה ששטפתי את הכלים שלי בזה, זה ממש גורם לי לרצות להקיא".

עוד סודות של המדיח
אתם משתמשים בטבליות מדיח הכלים שלכם לא נכון - וסתם הורסים לעצמכם את המכשיר

הטעות המסוכנת שכולנו עושים כשאנחנו מכניסים את הצלחות למדיח הכלים

"אף פעם לא ידעתי בכלל שהמסנן הזה הוא דבר שקיים או שאנחנו אמורים לנקות אותו היטב מדי חודש", היא הודתה ותהתה אם הדיירים ששכרו את הדירה לפניה אי פעם ניקו את המסנן. לאחר מכן היא ניצלה את ההזדמנות כדי לשתף כיצד היא מנקה כעת את המכשיר שלה, וסיפרה לעוקביה על שגרת הניקיון החדשה שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ואתם ידעתם?

ברור. אני מנקה אותו קבוע
ידעתי אבל אני לא כ"כ מנקה אותו
לא היה לי מושג
368 משתתפים

ככה היא מנקה את המדיח

כעת היא חושפת שהמדיח שלה "פועל פי מיליון יותר טוב" ושהוא "מריח כל כך הרבה יותר נקי", בזכות זה שהיא משרה את המסנן במים חמים וסבון ומשתמשת במברשת קרצוף קטנה כדי לנקות אותו. אחר כך היא משתמשת בחומץ לבן ואבקת סודה לשתייה כדי לנקות את החלק הפנימי של המדיח.

כמו כן היא מוסיפה שהיא ממלאת מיכל בחומץ לבן ותכניס גם אותו למדיח ואז מפעילה אותו ריק כדי לנקות אותו מבפנים - ומזכירה לאנשים "אל תשכחו לנקות את המדיח שלכם פעם בחודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully