וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם תופתעו: לכרית שלכם יש תאריך תפוגה

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 8:17

לא רק למוצרי החלב או למאכלים במזווה, גם לכרית שאתם ישנים עליה בלילה במשך כמה שנים יש תאריך תפוגה. איך תגלו מה התאריך, ואיזה מבחנים כדאי לעשות כדי להחליט האם זה הזמן להחליף אותה?

רופא מסביר איזה לכלוך מסוכן מסתתר בכריות ישנות/@dr.karanr

מעטים הדברים שתורמים לשינת לילה טובה יותר מאשר מצעים חדשים, שמיכה נעימה וכרית רכה, אוורירית וחלומית שתשלים את הסיפור. למרות זאת, לא הרבה אנשים יודעים פרט חשוב בסידור המיטה שלהם, ומחמיצים צעד קריטי.

לנו אישית עף המוח כשגילינו שלא רק למזון במקרר ובמזווה יש תאריך תפוגה, אלא תאמינו או לא - גם לכריות יש. אמנם לא הבחנתם עד כה שיש תאריך מוטבע על הכרית שלכם, וגם אם כן כנראה שלא חשבתם על זה יותר מדי. אבל מסתבר שתאריך התפוגה של הכרית הוא חלק חשוב ממנה וכדאי מאוד שתחליפו את הכריות הישנות שלכם בכריות חדשות שישפרו את איכות השינה שלכם.

לא רק שכרית 'עדכנית' ובתוקף נותנת תמיכה טובה יותר צוואר, יציבה ונוחות, אלא שהיא גם הכרחית מטעמי ניקיון. דברים כמו פריחות בעור, תגובות אלרגיות ואפילו עובש יכולים להתגלות כאשר לא מחליפים באופן קבוע את מה שאתם מניחים עליו את הראש כל לילה.

הנה ההסבר

על פי המומחים של עמותת National Sleep Foundation, ההמלצה היא להחליף את הכריות אחת לשנתיים, כדי שתבטיחו שאתם ישנים על כריות שתומכות בכם בצורה נכונה והן גם נקיות.

יש סימנים שניתן להבחין בהם שאומרים שהגיע הזמן להחליף את הכריות - אם אתם קמים עם כאבי צוואר, אם אתם מרגישים שהכרית כבר לא חזקה, או שהיא לא מתקפלת כמו שהיא הייתה כשרק קיבלתם אותה.

יש גם מבחן שניתן לעשות - נסו לקפל את הכרית שלכם לחצי והחזיקו אותה מקופלת למשך דקה בערך. אחרי ששחררתם אותה היא אמורה לחזור למצבה הקודם, אבל אם היא נשארת מקופלת ברובה, ולא חוזרת בסופו של דבר למצבה, הגיע הזמן להחליף אותה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הנה ככה

@mama_mila_ When was the last time you went pillow shopping? ☁️ #bedroomcheck #hometips ♬ Sweet Dreams - Trinix

בעוד שרוב המומחים יודעים את זה, עבור האנשים ברשת מדובר במידע חדש לגמרי: "אני שוטפת את הכרית שלי אבל לא ידעתי שיש לה תאריך תפוגה", הודתה משתמשת באינסטגרם ושנייה הוסיפה: "אני והכרית שלי חוגגים עכשיו 10 שנים". שלישי אמר: "הכרית שלי ישנה כמוני, ואני לא יכול לישון בלעדיה".
אדם נוסף כתב: "היום זה היום שבו גיליתי שלכרית שלי יש תאריך תפוגה, תמיד תהיהי מה זה התאריך הזה עליה ולמה אסור לקרוע את התגית שהוא מופיע עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully