וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשים לישון? המבחנים שיעזרו לכם לגלות האם הכרית שלכם אשמה

2.4.2019 / 8:02

אם אתם מתעוררים באמצע הלילה או לא מצליחים להרדם, לא בטוח שזה באשמתכם - לפעמים הכרית שלכם היא הבעיה. כך תבדקו האם היא עדיין טובה, ואיזו כרית הכי מתאימה לצורת השינה שלכם

מדוע נשים זקוקות ליותר שעות שינה מגברים?/מערכת "סיפור בדקה"

בווידיאו: נשים זקוקות ליותר שינה מגברים. זו הסיבה

אם אתם מתקשים לישון במשך הלילה, יכול מאוד להיות שהסיבה היא הכרית שלכם. כמה מומחי שינה טוענים שחובה לזרוק את הכרית כל שלוש שנים, מאחר וכריות ישנות לא נותנות את התמיכה המספקת לראש ולגוף.

המומחים טוענים כי עם זמן הכריות הופכות להיות קשות יותר, ושטוחות יותר, והופכות לפחות נוחות. אז מתי הכרית שלך עוברת את השיא שלה? המומחים גילו בשיחה עם המגזין Femail שני מבחנים קלים, שיכולים לקבוע האם אתם צריכים לזרוק את הכרית הישנה שלכם לטובת אחת חדשה.

עוד בנושא:
חדשנית, מהפנטת, זכתה ל-33 מיליון צפיות - והיא בסה"כ כרית
החלום ושברו: הסוד שלא מספרים לכם על כריות שינה

הכירו את הכרית הסקסית שגונחת כשנוגעים בה

צילום מסך

אלה מבחני הכרית שאתם חייבים להכיר

מבחן הלחיצה - שימו את הכרית שלכם מעל משטח קשיח, ודחפו אותה כלפי מטה במרכזה. כך ממליצים המומחים של תוכנית החלפת הכריות של חברת טייל לאב. אם הכרית שלכם היא מאיכות טובה, היא אמורה להתרומם בחזרה לצורה המקורית, ברגע ששחררתם אותה.

מבחן הקיפול: אם אתם מודאגים שהכרית הגיעה לסוף ימיה, זה המבחן בשבילכם. שימו את הכרית על היד שלכם, ונסו לקפל אותה באמצע. אם אתה מצליחים לקפל אותה בצורה מלאה, זה הזמן לקנות כרית חדשה.

עוד באותו נושא

רוצים לישון טוב בלילה? בדקו את הכרית שלכם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully