וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגד החגיגי התלכלך בארוחה? קבלו טריק גאוני לניקוי יעיל

22.4.2024 / 0:04

גורו ניקיון חשפה ברשת טריק פשוט להסרת כתמים עקשניים במיוחד של שמן. והוא לא רק גאוני אלא שהוא גם ממש זול ולא דורש מכם לקנות שום דבר. צפו בפלא

ככה מסירים כתמי שמן מבגדים/: INSTAGRAM/MAMA_MILA_AU

כולנו מכירים את זה כשאנחנו נהנים מארוחת שישי, ליל הסדר, או סתם ארוחה חגיגית עם בגדים יפים ואז קצת אוכל נשפך על הבגדים וזה עלול לגרום לכתמים קשים ועקשניים במיוחד. בדיוק בשביל זה יש את שאנטל מילה, אושיית ניקיון עם מיליוני עוקבים ברתות החברתיות, שחשפה בטיקטוק סרטון שבו היא מראה כיצד היא מנקה כתמים קשים מהבגד ממש בקלות.

"כתמי שמן נעלמים כמו במעשה קסם", היא כתבה בסרטון ולפני שחשפה את הטריק סיפרה: השיטה הזו היא הדרך שלי להסרת כתמי שמן ישנים וגם טריים מהבגדים האהובים עלי! השבוע הבת שלי הכניסה את השפתון שלה למייבש וזה השאיר סימני שמן על כל הבגדים שלנו. אז השיטה הזו הייתה המושיעה שלנו".

בסרטון ניתן לראות את שנטל משטיחה את פריט הלבוש, שהיה עליו כמה כתמים שמנוניים בחזית, לפני שהיא שמה צלחת מתחת לכתם. לאחר מכן הניחה כף של סבון כלים כדי ש"יחתוך את השמן", לפני שפיזרה על האזור אבקת סודה לשתייה.

לאחר מכן, בעזרת מברשת קטנה, היא שפשפה בעדינות את האזור בתנועות סיבוביות, ויצרה מעין משחה, אותה השאירה על הבגד למשך 10 דקות, לפני שכיבסה כרגיל. כשהבגד התייבש, היא הראתה שכתם השומן נעלם לחלוטין.

צפו בטריק

@mama_mila_ Oil stains disappear like magic ? this method is my go-to for removing both old and fresh oil stains on your favourite clothing! This week my daughter put her lipbalm through the dryer and it left oil marks on all our clothes ? so this method has been our saviour this week! #oilstains #stainremoval #stainremover #cleaninghacks ♬ Originalton - speed up songs

סבון נוזלי לשטיפת כלים הוא משהו שכמובן לרוב האנשים כבר יש בבית ואבקת סודה לשתייה עולה בערך 10 ש"ח לק"ג, מה שהופך את כל הסיפור לזול במיוחד.

עוד שיטות
נתקלת בכתם מהגיהנום על החולצה? כך תסירו אותו בקלות

יש לכם בגדים עם כתמים? ככה מסירים אותם בקלות

בתגובות לסרטון, אנשים שיתפו טריקים משלהם לניקוי כתמים, כאשר כמה אנשים הציעו שימוש בשמן אקליפטוס: "יש לי משהו קל יותר. שמן אקליפטוס. רק כמה טיפות וסיימתם." אחר הציע: "קל יותר פשוט לשים על הכתם אבקת תינוקות או טלק, לחכות קצת ואז לנקות את האבקה. זה סופג את השמן ומעלים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully