וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות הגדולה שרובנו עושים כשמנקים את השירותים

26.9.2023 / 0:11

מנקה מקצועית חשפה את הטעות שכולנו עושים כשאנחנו משתמשים במטליות בשירותים והסבירה למה אנחנו גורמים בעצם לנזק. וגם: הפיתרון הקל והזול שלה לניקיון השירותים

הטעות שכולם עושים בניקוי האסלה/TheAmateurCleaner

מנקה מקצועית חשפה את הטעות הקריטית שאנשים רבים עושים בזמן שהם מנקים את השירותים שלהם. אז אם אתם רוצים שלא רק האסלה שלכם תהיה נוצצת, אלא גם להבטיח שלא יהיו חיידקים מסוכנים בסביבה, הגיע הזמן שתקשיבו.

בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות כתבה המנקה את הטיפ הקל שלה: "כמנקה מקצועית, אסור להשתמש במטליות מיקרופייבר בשירותים של הלקוחות. זה לא הייגייני, ורוב האנשים לא יסכימו שהמנקה שלהם תנקה את השירותים עם מטליות רב פעמיות".

אז מה כן לעשות? במקום זה, המנקה (שקוראת לעצמה @theamateurcleaner) הדגימה כיצד היא הופכת שירותים לנוצצים בצורה היגיינית. היא משתמשת בספריי לניקוי אסלות, ואז שופכת מעט חומר ניקוי אסלות פנימה ובזמן שהיא לובשת כפפות, היא לוקחת מגבון ומנקה את כל האזור, במקום עם מטלית מיקרופייבר. היא הציעה שניתן במקום מגבון להשתמש במגבת נייר.

@theamateurcleaner Most people are not okay with their cleaner using microfibre on toilets! #fyp #cleantok #cleaningtiktok #trendingvideo #cleaninghacks ♬ accidentally in love - ?

היא המליצה להשתמש ב"כל דבר חד פעמי - כמו מגבת נייר, מגבונים לחיטוי, יש אפילו גלילי מגבת נייר ידידותיים לסביבה!". היא הסבירה את הסיבה שלא להשתמש במטלית בכך ש"מיקרופייבר לוכד חיידקים בסיבים שלו! כמו כן, מכונת הכביסה לא יכולה להתחמם מספיק כדי להרוג את כל החיידקים כשמנקים את המטלית".

עוד טיפים לניקוי האסלה
ככה תכינו פצצת ניקוי שירותים - שתחסוך לכם המון מאמץ

הדרך הקלה לנקות את מה שאתם בטוח שוכחים לנקות בשירותים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ולא רק בשירותים אסור מיקרופייבר

@theamateurcleaner These places are some of the dirtiest places in your home! This is not recommended! #fyp #cleantok #cleaninghacks #cleaningtiktok #trending ♬ august - Taylor Swift

זו לא הפעם הראשונה שהיא יוצאת נגד מטליות מיקרופייבר ובעבר אמרה בסרטון נוסף שאסור להשתמש בהן גם על הכיורים או על רצפת האמבטיה. היא הסבירה: "הבעיה היא כאשר אתה מנקה, חיידקים נכלאים בסיבים ואתה עלול להעביר אותם למשטח אחר. עבדתי בעבר במחלקת בקרת זיהומים וזה ידע כללי נפוץ בעולם מומחי הניקיון. זה מיועד בעיקר לרצפת אמבטיה ושירותים. אני תמיד משתמש במגבות חד פעמיות - כי יש הרבה שאריות שתן על הרצפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully