וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הקלה לנקות את מה שאתם בטוח שוכחים לנקות בשירותים

2.1.2022 / 23:47

כולם (אנחנו מקווים) מנקים את השירותים בצורה יסודית, אבל בסיום יש דבר אחד שקל לשכוח לנקות אותו - מברשת האסלה שנותרת מלוכלכת. מומחית ניקיון הציעה דרך פשוטה לנקות אותה וגרמה לסערה של ממש ברשת

השיטה לנוקת ולחטא את מברשת האסלה/TIKTOK / @SKYLAR_TOTH

מומחית ניקיון הזכירה לכולנו שיש כלי שאנחנו משתמשים בו הרבה מאוד אבל שרבים מאיתנו פשוט שוכחים לנקות, או פשוט לא יודעים איך. למרות שזה לא נעים לחשוב על הדרך לנקות אותו, למעשה זה די פשוט. אם עוד לא ניחשתם מדובר על המברשת לניקוי האסלה, שמשמשת אותנו לקירצוף לכלוך ושאריות צואה אבל אז מונחת לה חזרה במתקן שלה מבלי שתזכה לניקוי בעצמה.

על פי מחקר שנערך לאחרונה ופרסם ב- A Cleaner Home, בשירותים ממוצעים יש 34 אלף בקטריות חיות בכל רגע נתון. זה אומר שמברשת הניקוי של השירותים גם היא מלוכלכת מאוד.

"כשאתם מנקים את השירותים, עשו את זה בסוף", אמרה המומחית סקיילר טוט בסירטון שהעלתה לעמוד הטיקטוק שלה, "הכניסו את מברשת הניקוי שלכם מתחת למושב האסלה ושפכו עליה מים רותחים. זה ינקה את המברשת, יחטא אותה ויוציא את כל הבקטריות שנשארו עליה".

ככה היא עושה את זה

למרות שרבים שיבחו את סקיילר על הטיפ שלה, היו אחרים שהזהירו מהשפעות לטווח ארוך שיש לדרך שבה היא בחרה לנקות. "אל תשפכי מים חמים לשירותים לעולם", כתב אחד המגיבים, כשרבים הסכימו איתו וכתבו דברים דומים. מסתבר שהחשש שלהם הוא שמים חמים עשויים להרוס את האיטום בין השירותים לצינורות הבית, ולגרום לנזילה. החשש הזה אושר ל-SUN הבריטי על ידי מומחים של חברת אינסטלציה שטענו שמים רותחים יכולים לגרום לסדקים בחרסינה. עם זאת, בחברה טוענה ששימוש במים חמים, ולא רותחים, לא יעשו שום נזק לצינורות או לאיטום.

יש דרכים נוספות כדי לנקות את מברשת השירותים בשביל אנשים שבכל זאת חוששים משימוש ממים חמים. אחד המגיבים אחד הציע לעבור למברשת שעשוייה מסיליקון שקל יותר לנקות אותה, ואחרים הציעו להשפריץ על המברשת חומר ניקוי ולתת לה להתייבש לפני שמחזירים אותה למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully