וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחית הניקיון ממליצה להפסיק להשתמש ב-4 מוצרי ניקיון נפוצים: "כי זה בזבוז כסף"

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 0:06

גורו ניקיון וכוכבת טיקטוק מעודדת את העוקבים שלה לוותר על מוצרי ניקיון בסיסיים שהם, לדבריה, "סתם בזבוז כסף" ומציעה להחליף אותם בפתרון אחד פשוט

מוצרי ניקוי שאתם לא צריכים להשתמש בהם/jillcomesclean

הנה דרך לחסוך לקראת החגים: משפיענית רשת ומומחית ניקיון ממליצה להפסיק להשתמש ב-4 מוצרי ניקיון נפוצים כי לדבריה זה סתם בזבוז מיותר של כסף. זה אולי ישמע לכם מוזר לנקות את הבית בלי מוצרי הניקיון הבסיסיים האלו - אך מתברר שיש להם תחליף אחד פשוט: מטליות מיקרופייבר.

לדברי המשפיענית (@jillcomesclean בטיקטוק), ניתן להחליף את מוצרי הניקיון הפשוטים במטלית מיקרופייבר לחה שאוספת אבק ומעניקה את הפוליש שאתם כה חפצים בו. לדבריה מוצרי הניקיון השונים לא רק שלא עושים עבודה טובה כמו המטליות - הם גם עשויים להחמיר את מצב האבק בבית.

בסרטון הויראלי שלה היא הציעה להחליף את התרסיס להסרת אבק במטלית מיקרופייבר לחה. היא מציעה תחליף דומה לתרסיס הניקוי וההברקה של משטחי נירוסטה, כשלדבריה ניתן להגיע לתוצאה דומה ע"י ניגוב שלהם עם מטלית מיקרופייבר רטובה ושימוש בשמן תינוקות כדי להיפטמר מהסימנים.

הנה כל הטיפים שלה:

אל מטליות המיקרופייבר האהובות עליה היא חוזרת בסוף הסרטון כשהיא מציעה להחליף את התרסיס הנוזלי לניקוי זכוכיות ומראות ב... כמובן, מטלית מיקרופייבר לחה. כדי לייבש את המראה/זכוכית היא מציעה להשתמש בעוד מטלית מיקרופייבר, הפעם עדינה במיוחד.

הטיפ היחיד שלה שלא נוגע למטליות מיועד למכונת הכביסה. היא ממליצה להחליף את מרכך הכביסה היקר בחומץ ש"הוא מרכך טבעי ועושה את אותו הדבר ללא הרכיבים הקשים וההצטברות". את כל העצות שלה היא הדגימה בסרטון והוסיפה: "היפטרו מהם והחליפו אותם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully