וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרביים הולכות לאיבוד בכביסה? זה מה שצריך לעשות כדי שזה יפסק

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 10:07

מכירים את זה שאתם מכבסים גרביים ולא מצליחים למצוא את הזוגות אחרי שהן יוצאות מהמכונה? שרה דוסטון מאוסטרליה חשפה פטנט שמצריך התארגנות חד פעמית ופותר לאלתר את הבעיה. צפו בגאונות שלה

הטריק שישמשור שגרביים לא ילכו לאיבוד במכונת הכביסה/gratefulheartcollective

אחד הדברים הכי מעצבנים שקורים לנו כשאנחנו מכבסים את הבגדים של הילדים ובכלל, זה שגרביים נעלמות ואז אנחנו נשארים רק עם גרב אחת ולא מוצאים את בת הזוג שלה. לאמא אחת נמאס מזה שהגרביים נעלמות לה והיא מצאה פטנט פשוט וגאוני כדי לפתור את זה אחת ולתמיד.

שרה דוסטון, אמא לשישה ילדים קטנים בגילאי 3 עד 13, סבלה גם היא מהתופעה וחשפה בפייסבוק את הפטנט שלה וכתבה: "רציתי לחלוק אתכם את הרעיון הקטן שיש לי עבור הילדים שלי". היא שיתפה תמונה של מעין מתלה קטן עם גלגלים קטנים שעליו תלויים שישה שקי כביסה לבנים קטנים בנוסף למתלים הרגילים.

על כל שק היא כתבה את השם של אחד הילדים שלה ואת כל הגרביים וגם התחתונים שלהם היא הכניסה לשקים ואת יתר הבגדים למכונה ללא הפרדה. "הכול נשטף בתוך השק. לאחר מכן אני מעבירה אותם למייבש ומיד לחדר שלהם", היא כתבה. בדרך הזו היא יודעת בדיוק איזו גרב שייכת למי ואז הרבה יותר קל לה למיין את זוגות הגרביים.

ככה זה עובד

@motherhoodonpurpose Thanks @jillcomesclean for the hack! I'm doing it this way from now on! #kidsocks #laundryhacks #laundryday #kidsclothesorganization @motherhoodonpurpose ♬ BARELY BREATHING - Grant Averill

"היה לי מלאי אינסופי של גרביים בודדות. נמאס לי להתאים גרביים ואז לנסות לזכור למי הן שייכות", היא סיפרה. רוב האימהות שעקבו אחרי הפוסט הזה אימצו את הטריק והתמוגגו, בעיקר אימהות מרובות ילדים.

עוד טריקים לכביסה

כך תסירו כל כתם קשוח מבגד עם שני מרכיבים בלבד שכבר יש לכם בבית

הכביסה לא יוצאת ריחנית ורעננה? זה המרכיב הסודי שיפתור את זה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לא מיתוס: מכונת הכביסה באמת בולעת לכם בגדים וככה תמצאו אותם

אגב, אם אי פעם תהיתם לאן נעלם הגרב השני או כיצד הכתפיה של החזייה פתאום נעלמה בצורה מסתורית - מסתבר שמכונת הכביסה שלכם יכולה לאכול לכם את הבגדים. אם חשבתם שמדובר במיתוס, כדאי שתחשבו פעם שנייה.

כביסה במהירות סיבוב גבוהה יכול לגרום לפריטים קטנים להישאב לחור הניקוז. מומחה כביסה מסביר: "הרעיון של מכונת הכביסה שאוכלת את הבגדים נדחה בעבר כמיתוס, אבל פריטים קטנים אכן יכולים להיעלם בתהליך הכביסה. כששמים את הבגדים במכונת הכביסה במהירות סחיטה גבוהה, פריטי ביגוד קטנים יכולים להישאב לחור הניקוז ולהגיע למערכת הניקוז של המכונה. פריטים גם יכולים להיתקע מעל שולי הגומי שאוטמים את המכונה. למזלנו, קל מאוד להוציא אותם".

הפריטים שנעלמים בתדירות הגבוהה ביותר הם גרביים, תחתונים, כתפיות של חזייה וחלק עליון של ביקיני. אבל אל דאגה - יש דרך לבדוק האם הבגדים הגיעו למערכת הניקוז וגם למנוע מהם להיעלם. "אחרי כל שימוש במכונה, עיברו עם היד על שולי הגומי שנמצא בתוך התוף. שם הגרביים לרוב נתקעים", הוא אומר, "אם הכביסה נשאבה לחור הניקוז, תצטרכו להסיר את הפאנל התחתון של מכונת הכביסה. אחרי שהסרתם אותו, תמצאו תא מעגלי שניתן לפירוק. שימו קערת מים למקרה שמים יתחילו לנזול". בשלב הזה תוכלו לראות פריטים שנשאבו פנימה.

אז איך מונעים מראש מהפריטים להישאב? "הכניסו את הפריטים הקטנים לתוך שק כביסה מיוחד שנסגר בחוט וכך כל הביגוד העדין יהיו ביחד וימנעו מפגיעה במכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully