וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטות הטובות ביותר להיפטר מעשבים שוטים בגינה - ובכלום כסף

28.5.2023 / 0:02

חובבי גינון וניקיון חלקו שיטות יעילות וזולות להיפטר מעשבים שוטים בגינה - אך יש גם אזהרה

הדרך לחסל עשבים שוטים - מלח/@sisterpledgecleans

זו העונה המושלמת לשבת עם משקה רענן בגינה ולספוג קצת שמש, אך למי שיש חצר ודואג לטפח אותה, ודאי מכיר מקרוב את בעיית העשבים השוטים שגדלים במרצפות והורסים לנו את הנוף. לאחר שהתקשתה להיפטר מהעשבים השוטים בחצר שלה, אישה פנתה לרשת החברתית בניסיון לקבל עצות כיצד לחסל אותם אחת ולתמיד, לאחר שלכאורה ניסתה מגוון קוטלי עשבים שפחות עבדו לה.

היא פנתה עם דאגותיה לקבוצת הפייסבוק הפופולרית Mrs Hinch Cleaning Tips, שמתהדרת ביותר מ-260,000 חברים, שם חלקו חובבי הגינון שיטות יעילות ומאוד חסכוניות להיפטר מעשבים שוטים. "מהו קוטל העשבים הטוב ביותר? ניסיתי הכל", שאלה האישה בפוסט.

מעריצי משפיענית הניקיון הפופולרית, סופי הינצ'ליף, מיהרו לסייע וחלקו את השיטות הידידותיות לכיס שלהם. הפוסט צבר כמה עשרות תגובות והמלצות לשיטות שהוכיחו את עצמן. "פשוט שימי מלח או מים רותחים. שניהם עובדים", כתבה אחת ואחרת הסכימה איתה: "שפכו מלח על העשבים השוטים כדי להרוג אותם". "מלח ומים רותחים", חיזק אדם נוסף.

כך עובדת שיטת המלח:

עוד טיפים לגינון קל

הצמחים שלכם נובלים בחום הלוהט? כך תוודאו שזה לא יקרה ותחזירו אותם לחיים

מומחית לגינון ממליצה: המשקה המוגז שיעלים חרקים מעצבנים מהצמחים שלכם


במקביל, אנשים שיתפו טריק נוסף: שימוש בחומץ לבן, שכבר הגיוני שיש לכם במטבח. "חומץ לבן, מלח, נוזל לניקוי כלים ומים, לערבב ולהשפריץ בסדקים. זה מרעיב את השורשים", כתב אחר ואחר הוסיף: "רק חומץ לבן. עובד מעולה".

על אף שרבים המליצו על השימוש בחומץ לבן, היו אחרים שטענו ששימוש בו יכול להביא לנזק עקב החומצה האצטית שהוא מכיל. "אתם יכולים לנקות משטחים, להבריק חלונות ואפילו להרוג עשבים שוטים עם חומץ לבן. עם זאת, חלק מהצמחים ואפילו הדשא שלכם עלולים לסבול אם יבואו במגע עם התמיסה", כתב אחד בתגובות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זאת הסיבה שלא כדאי להשתמש בחומץ לבן - על אף ההמלצות:

אכן, הוספה של חומץ לבן מעל עשבים שוטים בין סדקי המדרכה היא דרך אידיאלית להרוג אותם. ניתן לעשות זאת בעזרת ספריי או על ידי מריחת החומץ ישירות על עלי העשב. חומץ לבן, במיוחד כשהוא מעורבב עם סבון כלים, הורג ביעילות עשבים שוטים. החומצה האצטית שבחומץ שואבת את המים מהעשב, מה שמייבש אותו, בעוד סבון הכלים מפרק את החלק החיצוני של הצמח ועוזר לחומץ לחדור אליו מהר יותר. אולם, חומץ לבן עשוי להזיק לדשא שלכם ולכל הצמחים שמסביב לאותם עשבים שוטים. כשתרסיס מחומץ לבן נמצא במגע עם הדשא, הוא עלול להפוך אותו לצהוב. לכן, אם אתם משתמשים בחומץ לבן - עשו זאת כשאתם לא מאיימים על צמחייה רצויה אחרת. לטחב ועשבים שוטים במדשאות ובין ערוגות פרחים, הבחירה בקוטל עשבים לכל מטרה היא הטובה ביותר. פעלו לפי ההוראות שעל תרסיסי קוטלי העשבים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully