וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תיפטרו לתמיד מעשבים שוטים בחצר שלכם עם טריק פשוט וזול במיוחד

12.6.2020 / 0:01

גננית שיתפה דרך יצירתית במיוחד להיפטר מעשבים שוטים בחצר - בעזרת שימוש בעיתון ישן. הטריק כל כך יעיל שברשת היו רבים שהופתעו שלא שמעו עליו קודם

יוסי ציפקיס

בסרטון - עמי טווינה, מאסטר בגינון וצמחייה עם הטיפ הכי חשוב בגידול צמחים

כולנו (טוב, למי שיש כוח ומקום) רוצים גינה מטופחת מבלי שנצטרך להשקיע בה שעות של עבודה. אחד הדברים הכי מתסכלים בעבודה בחצר הוא ללקט את העשבים השוטים בקפידה בידיים כשאנחנו כפופים על ברכינו - רק כדי שאלה יצוצו להם שוב בתוך זמן קצר. מחסום עשב מבד בהחלט עשוי לפתור את הבעיה, אך זה מן הסתם פתרון יקר למדי, במיוחד אם יש לכם שטח רב לכיסוי. למרבה המזל - ואולי טיפה מאוחר מדי - גננית מומחית עלתה על דרך חסכונית למנוע את צמיחת העשבים השוטים ושיתפה את העצה שלה בקבוצת הפייסבוק "טיפים וטריקים לניקוי הבית".

עשבים שוטים. Dorling Kindersley, GettyImages
כך תיפטרו מעשבים שוטים בחצר שלכם/GettyImages, Dorling Kindersley

כל שתצטרכו זה רק כמה עיתונים ישנים. היא כתבה: "הניחו עיתון על העפר בעובי של 3-4 עמודים ואז כסו אותו בגבבה (שאריות ענפים יבשים וזרדים דקים שנערמו זה על גבי זה). העיתון ימנע נביטה של עשב, אולם בשונה מהבד, הוא יתפרק לאחר כ -18 חודשים. עד אז, כל זרעי העשבים והעשבים השוטים שהיו באדמה ימותו. זה פתרון ירוק וידידותי לסביבה, זה זול יותר מבד, וכשתחליטו להסיר או לעצב מחדש את השטח בעתיד, לא יהיה לכם את כל כאב הראש הזה שהיה לכם אילו הייתם משתמשים במחסום בד".

שיטת העיתונים נגד עשבים שוטים. פייסבוק, Home Cleaning Tips & Tricks, צילום מסך
ככה עובדת שיטת העיתונים נגד עשבים שוטים/צילום מסך, פייסבוק, Home Cleaning Tips & Tricks

הפוסט צבר אלפי לייקים ומשתמשים רבים הודו לה על ששיתפה את הטריק הירוק שלה איתם. "תודה על השיתוף. נהיה עסוקים מאוד בסוף השבוע הזה", כתב אחד ואחר הוסיף: "תודה! לא היה לי מושג שאפשר להשתמש בעיתון". אדם שלישי כתב: "הלוואי שהייתי נחשף לפוסט הזה לפני כמה חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully