וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באגדות: הבחורה שגרה בטירה ענקית שאביה בנה לה - אבל רק דבר אחד חסר

5.5.2023 / 0:05

כריסטינה שיתפה את הטירה המטורפת שאביה כריס בנה לה ולאחותה. הפרצוף שלה מוטבע על אחד הקירות והחדרים מעוצבים בסגנון הגותי. צפו

"אני גרה בטירה שאבא שלי בנה לי"/chrismarkcastle

כילדים קטנים, רובנו נחשפנו לסיפורים ואגדות על נסיכות שיוצאות להרפתקאות וחיות חיים מושלמים בארמון שלהן. עבור שתי אחיות, האגדה הזו הפכה להיות החיים שלהן. כריסטינה ואחותה וויוויאן אן גרות במצודה ענקית שממוקמת בקונטיקט שבארה"ב עם אבא שלהן כריס מארק, שבנה להן את הארמון הזה ששווה כיום 60 מיליון דולר.

על פי האתר שלהן, השתיים חלמו להיות נסיכות כשהיו קטנות ואביהן רצה להפוך את החלום למציאות והצליח. כעת, בעולם הדיגיטלי של הרשתות החברתיות, כריסטינה החלה לשתף ולחשוף פרטים מחיי העושר והאושר שלה וחשפה את הארמון שבו היא גרה.

אחוזת הענק, הידועה בשם טירת כריס מארק, שייכת לאבא - כריסטופר מארק, צאצא של איל הפלדה קלייטון מארק והמשפחה עברה לגור שם כשכריסטינה שהייתה בת 7. "קנינו את הנכס ב-2001, ולאחר מכן התחלנו לבנות ב-2003. הבנייה הושלמה ב-2010", היא אמרה וסיפרה שאביה עבד עם אדריכלים כדי לתכנן את הטירה בה יש תשעה חדרי שינה, שבעה חדרי רחצה מלאים ו-12 קמינים. השטח כולו משתרע על פני 1,600 דונם וכולל אגם של 120 דונם.

עוד אחוזות ששווות ביקור
קנתה אחוזה "רדופת רוחות" מהמאה ה-18 ומודה שהיא מפחדת לרדת למרתף

הברבי שהפכה למיליונרית בגיל 21 וקנתה להורים שלה אחוזה


"אחותי ואני, כשהיינו צעירות יותר, היינו מתלבשות כמו נסיכות, והוא רק רצה שהחלום שלנו יתגשם", אמרה כריסטינה. "לאבות אבותינו היו טירות באירלנד, אז רצינו להמשיך את הרעיון גם בדור שלנו עכשיו", הסבירה. אביה אסף חלק מהרהיטים של הטירה מרחבי אירופה במשך 30 שנה ורהיטים אחרים יוצרו במיוחד עבור הטירה, בעבודת יד במפעל של האבא.

והיא לא היחידה

איך זה לגור בטירה? הצעירה שחושפת את האמת "הקשה"

לכתבה המלאה

באחד הסרטונים שלה, כריסטינה תיעדה את עצמה כשהיא לבושה בשמלה צהובה מהודרת עם תכשיטים וכתר על ראשה. היא הולכת לאורך הגשר עם שיערה המתבדר ברוח כשברקע החלון הגותי של הטירה שלה ושני מגדלים.

כריסטינה, שפרצופה אפילו מוטבע על אחד מהקירות של הטירה, הסבירה שהחדר של האדם משקף את האישיות שלו ולאחר מכן היא העלתה סרטון מחדר השינה שלה, בו יש מיטה גדולה עם מצעי מיטה גותיים עם חלון גדול ובו וילון ראוותני ואח לחימום.

@thechrismarkcastle the 7th floor is a glass dome ?? @nastyniuniu @christinamarkk1 #castle #fearofheights #chrismarkcastle #glassfloor #funny ♬ original sound - ☺️

רק דבר אחד חסר לכריסטינה בטירה שלה: אינטרנט. "הווי-פיי בטירה כל כך גרוע, אז אתה צריך לצעוק כל דבר כדי שישמעו אותך", היא סיפרה.

נשבר לנו הלב, באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully