וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה לגור בטירה? הצעירה שחושפת את האמת "הקשה"

30.6.2021 / 23:09

תמיד חלמתם לעבור לגור בטירה? צעירה שחיה בטירה איטלקית מימי הביניים ששייכת לאביה הרוזן לא בדיוק חוגגת ומנסה להציג גם את הצדדים השליליים של החיים הללו, כולל איכות האינטרנט הירודה ומה קורה אם מאבדים את הטלפון

ככה נראים החיים בטירה/@thecastlediary

לגור בטירה מימי הביניים נשמע כמו חלום - אבל יש צעירה אחת שחיה כבר בפנטזיה הזאת ומשום מה היא רואה בעיקר את חצי הכוס הריקה. לודוביקה סנזארו בת ה-19 ומשפחתה מתגוררים בטירה ששייכת לאביה הרוזן באזור פיימונטה שבאיטליה ועוברת במשפחתה כבר 28 דורות. גודלה של טירת סנזארו הוא כ-10 אלף מ"ר, והיא יושבת על שטח של 25 אלף מ"ר. בטירה ישנם 45 חדרים, 15 חדרי שינה וארכיון היסטורי שהתיעוד בו מגיע עד למאה ה-12.

לודוביקה לומדת וחיה בניו יורק, אבל תקופת הקורונה גרמה לה לחזור לביתה. לפי מה שהיא מספרת, החיים בטירה הם לא אגדתיים כמו שחושבים. היא החליטה לחשוף את הצדדים הפחות מוכרים של מגורים בטירה היסטורית בסדרת סרטונים בטיקטוק, שם צברה כבר קרוב למיליון עוקבים שנדהמים מהחיים שלה.

ככה נראים החיים בטירה

משפחתה של לודוביקה מתגוררת בטירה, שבתוכה פועל בימים כתיקונים גם בית הארחה. אולם בתקופת הקורונה האורחים נטשו ולודביקה מצאה את עצמה עם הרבה זמן פנוי ושטח ריק יחסית, ולכן פתחה את החשבון ברשת החברתית בכדי לתעד ולתאר את החיים בטירה.

"כשהייתי קטנה הייתי רואה סרטי דיסני עם נסיכות, ויכולתי להעמיד פנים שאני כמותן מתרוצצת בטירה או רוקדת באולם הנשפים," היא סיפרה ל- Insider.

"בהתחלה אפילו לא הבנתי שאני גרה במקום יוצא דופן", הוסיפה. "גדלתי כאן, אז לפעמים אני שוכחת כמה זה מדהים, כי זה פשוט הבית שלי".

@thecastlediary

And I never get my packages?? ##castle ##italia ##foryou

♬ love - ?
@thecastlediary

Ecco l'attesissimo tour, a breve la seconda parte con le camere?##castle ##RoseAttitude ##italia ##tour ##family ##foryou

♬ Mystery of Love - Classically Contempo

בסרטון הראשון שלה, שפורסם ב -7 במרץ, היא כתבה: "האם תהיתם אי פעם איך זה לחיות בטירה?" ואז הראתה לעוקבים הצצה לתקרות המצויירות המעוטרות בציורי פרסקו בהירים, אולמות נשפים, פסלים של קרובי משפחתה בני האצולה ומאפיינים אדריכליים נוספים מימי הביניים.

בסרטונים אחרים שהעלתה ניתן לראות את הקאפלה - בית התפילה של המשפחה, בית הקרח המוסתר מתחת לגבעה, צינוק ומעברים סודיים המשמשים כמרתפי יינות. עד מהרה היא הבינה כי לאנשים רבים יש השקפה אידילית מאוד על איך זה לחיות בטירה.

"לפעמים אנשים אפילו לא יודעים שזה יכול לשמש כבית מגורים למשפחה רגילה", היא סיפרה, "אז כשהתחלתי את החשבון, כולם חשבו - 'אה, אחלה! יש לך משרתות ומשרתים ואני אמרתי - אההה.. לא!".

"כולם רוצים לחיות בטירה, עד שהם מגלים איך זה באמת", היא אומרת באחד מהסרטונים וחושפת מה כל כך גרוע בחיים בטירה היסטורית, "הווי-פיי לא עובד אף פעם, תמיד ממש ממש קר, לוקח שנים לנקות (כן, אנחנו מנקים לבד) ואם אתה רוצה להגיע לאנשהו בבית או לקחת משהו זה כמו לרוץ מרתון".

בנוסף, היא מספרת שאם לא שמת לב נגיד איפה הנחת את הטלפון שלך - אתה צריך לצאת למסע חיפוש ארוך. "כשאנחנו מאבדים משהו, קשה לנו מאוד למצוא אותו. לפעמים גם קשה מאוד להבין איפה אנחנו נמצאים, ולכן כשאנחנו רוצים למצוא אחד את השני, אנחנו מבלים הרבה זמן רק בלהסתובב".

עוד בוואלה!

מחפשים נכס להשקעה? "בית ערפדים" עם מרתף מטריד הותיר את הקונים המומים

לכתבה המלאה

זה נשמע לנו כמו אוי אוי אוי

החשבון שלה בטיקטוק הפך לוויראלי לאחר שחשף כיצד משפחה מודרנית חיה בטירה מסוג זה. למרות הקיטורים שלה, העוקבים לא בדיוק מרחמים עליה: "לא אכפת לי, אני רוצה לחיות בטירה", כתב אחד, שני צחק: "גם אצלי בבית הווי פיי לא עובד", ושלישי הזדהה: "תארי לעצמך שאת שוכבת לך בנוחות במיטה ואת רוצה לבדוק את הטיקטוק - אבל הטלפון שלך בצד השני של האחוזה". רביעי העלה השערה: "הווי פיי בטח לא עובד כי הרוחות רודפות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully