וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה אחוזה "רדופת רוחות" מהמאה ה-18 ומודה שהיא מפחדת לרדת למרתף

31.8.2021 / 23:34

תושבת קליפורניה עברה להתגורר באחוזה "רדופת רוחות" בצרפת ומודה שהיא מפחדת מדי להיכנס למרתף. בסרטון ששיתפה בטיקטוק היא עשתה מאמץ קטן וירדה כמה מדרגות אל הלא נודע

"קניתי אחוזה מהמאה ה-18 - והיא קריפית"/@brittdoestok

בעוד לרובנו זה נשמע כמו חלום מתוק לעבור לגור באחוזה ענקית ולערוך שם שלל מסיבות בריכה, תושבת קליפורניה לשעבר רכשה אחוזה מהמאה ה-18 בצרפת ומאז שעברה לגור שם טוענת שהבית רדוף רוחות ומסרבת בכל תוקף להסתובב בחוץ בשעות הלילה או לרדת לבדוק כיצד נראה המרתף שלה.

בריטני שיתפה סרטון בטיקטוק (@brittdoestok) בו הציגה את האחוזה הפריזאית החדשה שלה כשהיא מודה שאינה מכירה את כל הנכס, מאחר שהיא מפוחדת מדי לרדת למרתף ותאלץ לחכות עד שחבריה יקפצו לביקור כדי שבעזרתם תוכל לבדוק מה מסתתר שם.

"קניתי אחוזה רדופת רוחות. כל העניין מטריף את דעתי, אך המרתף הוא המצמרר מכולם", היא סיפרה בעודה מציגה את האחוזה - שממש נראית כאילו לקוחה מסרט אימה, "קנינו טירה מהמאה ה-18 בצרפת שיש לה היסטוריה של מלחמות", היא סיפרה. לאחוזה העתיקה יש שתי קומות וחלונות עץ המעוטרים בחזית. "זה 100 דונם אדמה", היא הוסיפה, "ואתם לא רוצים להיות כאן בלילה".

ככה נראית האחוזה:

האחוזה מוקפת בשטח ירוק ובעצים סבוכים וחשוכים בסוף הנכס, "השטח משתרע עוד קצת מעבר לעצים האלה", סיפרה בריטני. באותו סרטון המשיכה להציג את מה שמצאה בשטח הנכס שלה, כגון בית תפילה קטן ונטוש שנחסם כמעט לגמרי בדשא ושיחים. היא אמרה: "המקום הזה נותן לי וייב מוזר".

מהר מאוד בריטני ניגשה לגולת הכותרת: "אולם המפחיד מכל הוא המרתף", היא כתבה על המסך בעודה מציגה דלת עץ קטנה בתוך הבית שנפתחת לסט של מדרגות שיורדות אל חשכה מוחלטת. היא הוסיפה: "המרתף כביכול משתרע מתחת לשטח הבית כולו. הנשימה שלי נעתקת בכל פעם שאני מביטה לעבר המדרגות החשוכות". כדי לצמרר אותנו אפילו יותר, היא הוסיפה: "לפעמים הדלת משקשקת, אני נשבעת באלוהים".

קניתי אחוזה "רדופת רוחות" מהמאה ה-18. @brittdoestok, צילום מסך
כך נראית האחוזה שלה מבחוץ/צילום מסך, @brittdoestok
קניתי אחוזה "רדופת רוחות" מהמאה ה-18. @brittdoestok, צילום מסך
בריטני ומאחוריה דלת הכניסה למרתף/צילום מסך, @brittdoestok
קניתי אחוזה "רדופת רוחות" מהמאה ה-18. @brittdoestok, צילום מסך
ושיהיה לה בהצלחה לרדת לשם/צילום מסך, @brittdoestok

בסרטון נוסף הצליחה בריטני לרדת כמה מדרגות אל המרתף החשוך ותיעדה כמה דברים מאוד מעניינים שם.

והנה היא אוזרת אומץ ויורדת כמה צעדים למרתף:

בסרטון האמיץ שלה היא מצאה במרתף דלת נוספת, אם כי לא ברור לאן היא מובילה, חדרים עם דלפקי בטון וסימנים על הקירות של ספירת ימים. מוזר! בריטני מקווה להביא בהמשך הצצה נוספת למתרחש במרתף, אולם כעת היא עסוקה בשיפוצים וסיפרה שהיא מארגנת את הבית מחדש תוך שמירה על המבנה המקורי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully