וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הטלוויזיה שמוכר בית רדוף רוחות בלוס אנג'לס

12.5.2020 / 0:02

כריסטופר מאלוני, כוכב סדרות הטלוויזיה 'חוק וסדר' ו'אוז' מוכר את ביתו שבלוס אנג'לס, שלו היסטוריה עשירה אפופת אבק כוכבים וגם רוחות רפאים, שעל פי הדיווחים עושות דברים משונים מאוד בלילות

כריסטופר מאלוני. Peter Kramer, AP
גר שם כבר יותר מחמש שנים, אז כנראה שהרוחות לא הפריעו לו יותר מדי. כריטופר מאלוני/AP, Peter Kramer

כריסטופר מאלוני, כוכב סדרות טלוויזיה כמו 'חוק וסדר SVU', 'אוז' ו-'Happy' מוכר את ביתו שבשכונת הוליווד הילס בלוס אנג'לס והמחיר המבוקש הוא 6.5 מיליון דולר. הנכס, שמאלוני מתגורר בו קצת יותר מחמש שנין, כולל 5 חדרי שינה ו-7 חדרי רחצה ומדובר בבית עם היסטוריה נוצצת במיוחד אבל גם כמה שלדים בארון.

אם תמונות החיצון של הנכס נראות לכם קצת מוכרות, אתם לא טועים. הבית הזה שימש כביתן הטלוויזיוני של כמה דמויות טלוויזיה, בהן דמותו של הסוכן ארי גולד בעונות הראשונות של הסדרה 'הפמליה' וגם ביתם של אוזי והארייט נלסון מסדרת הטלוויזיה הקומית 'אוזי והארייט' ששודרה בארה"ב בשנות ה-50. בני הזוג נלסון שהיו בעל ואישה גם בחיים האמיתיים, התגוררו בבית הזה גם במציאות.

ביתו של השחקן כריסטופר מאלוני מחוק וסדר עומד למכירה בלוס אנג'לס. the realtor, צילום מסך
דלתות נעולות נפתחות מעצמן וסדינים מתעופפים מעליך בזמן שאתה ישן. הבית רדוף הרוחות של מאלוני/צילום מסך, the realtor

אבל הדיירים היותר מעניינים של הבית הזה הם דווקא לא הסלבריטאים שהתגוררו בו לאורך השנים, כי אם רוחות רפאים שעל פי הדיווחים שוכנות בו ורודפות אותו כבר שנים. בילי רוז, מתווך מקומי סיפר בשנת 2013 בריאיון ללוס אנג'לס טיימס שהוא מכר את הבית הזה שלוש פעמים, ובכולן הרוכשים פנו אליו לאחר מכן כדי לספר לו שמדובר בבית רדוף. לדבריו, הם דיווחו על מצעים שהתרוממו מעל אורחים בזמן שישנו בבית, דלתות נעולות נפתחו מעצמן וגלי ריח של בושם היו שוטפים פתאום את החדרים והמסדרונות.

דיווח נוסף מתייחס לדגם של רכבת צעצוע שנמצא בחדר המשחקים של הבית, שהיה בבעלותם של אוסי והארייט נלסון בעצמם ומאז עבר הלאה מרוכש לקונה, ושעל פי הדיווחים נוהג להתחיל לפעול מעצמו בשעות הקטנות של הלילה. אחד הדיווחים אפילו סיפר על "ילד שראה ילדים משחקים בחצר וביקש להצטרף אליהם למשחק, אבל לא היה שם אף אחד", סיפר המתווך לעיתון והדגיש כי הוא תמיד חשף בפני רוכשים פוטנציאליים את האמת לגבי האמונה שמדובר בבית רדוף. אחד הקונים אפילו הביא מומחה לעל-טבעי כדי לוודא שרוחות הרפאים של הבית מאשרות את הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully