וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת כביסה שתמנע הופעת קמטים דהויים בג'ינסים כהים

20.3.2023 / 0:08

מעריצי מלכת הניקיון, הגברת הינץ', הציעו מגוון טיפים שימנעו קמטים דהויים בג'ינסים כהים הנוצרים בדרך כלל לאחר כביסה - ולמרבה הפלא הטיפים שלהם לא יעלו לכם שקל

ככה מכבסים מכנסי ג'ינס שחורים/@carolina.mccauley

הג'ינס הוא אולי אחד מפרטי הלבוש הכי נפוצים אצלנו בארון הבגדים, אך הוא לא תמיד עושה לנו את החיים קלים. אחרי הכביסה הג'ינס שלנו לרוב לא נעים על הגוף, הוא עשוי להתכווץ בחום הגבוה של המייבש או להעביר צבע לבגדים אחרים במכונת הכביסה. אחת הבעיות היותר נפוצות בג'ינסים כהים היא הקמטים הדהויים והממש לא יפים שרק מחמירים לאחר הכביסה.

אחת הדרכים לפתור את בעיית הקמטים הטורדנית הזו היא להכניס את הג'ינס למייבש, אולם מכיוון שהמכשיר זולל המון אנרגיה וכולנו לאחרונה מנסים קצת לחסוך, מייבש היא לא בדיוק אפשרות ראויה לרבים. מה גם שהמייבש עשוי לכווץ את הג'ינס ולפגוע בו.

איך מתמודדים עם הנזק הזה?

ג'ינס עם קמטים. ShutterStock
ג'ינס עם קמטים/ShutterStock

למרבה המזל, חולת ניקיון מקבוצת המעריצים של הגברת הינץ', מלכת הניקיון, העלתה את השאלה הזאת לדיון בקבוצת הפייסבוק של הקבוצה וקיבלה תשובה. היא כתבה: "אני אוהבת את הג'ינס השחור שלי אבל אני שונאת שאחרי כמה כביסות הוא הופך יותר אפור - ונראה לי שיש עליו קמטים. יש עצות?".

עוד על כביסת ג'ינס
כך תכבסו את מכנסי הג'ינס השחורים שלכם בלי להרוס אותם

"רעננו את הג'ינס שלכם: הקפיאו אותו למשך שעה"

מומחי הניקיון בקבוצה שמחו לעזור והציפו אותה בטיפים, כאשר הטיפ הנפוץ מכולם היה לעשות דבר אחד בלבד לפני שמכניסים את הג'ינס למכונת הכביסה.

עוד באותו נושא

עם הטריק הזה תוכלו לתלות את הג'ינס שלכם בארון - כמו בחנות אופנה

לכתבה המלאה

הטיפ המוביל ביותר היה (כצפוי) להפוך את הג'ינס הכהה מבפנים החוצה לפני שמכבסים אותו. חובבת ניקיון אחת הציעה לכבס את הג'ינס ביד כשהוא הפוך - ולא להשתמש במרכך. אחרת הציעה כביסה קרה יותר לג'ינס, עד 40 מעלות, כשהוא כמובן הפוך. אחרת ציינה שלא כדאי להעמיס יותר מדי בגדים על מכונת הכביסה מכיוון שעודף בגדים עלול להוביל לקמטים לא רצויים - לא רק בג'ינסים.

אחת מהגולשות סיכמה: "הפכו את הפנים החוצה וכבסו עם צבעים דומים במים קרים ובמינימום סבון. אל תעמיסו", ואחרת הוסיפה: "כבסו במכונה ב-30 או 40 מעלות צלזיוס. נסו לייבש בחוץ אם אתם יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully