וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דרכים חסכוניות למנוע עובש בחדר האמבטיה

22.2.2023 / 23:45

לא צריך להוציא ים כסף על מוצרי ניקיון: מומחי ניקיון ממליצים על 3 דרכים למניעת עובש בחדר האמבטיה - והצופים מפרגנים

4 שיטות להעלמת עובש/@home_reimagined

קשה למנוע הופעת עובש בחדר האמבטיה: הוא קטן, לא מאוורר וזורמים בו הרבה מים. עם זאת, מקצועני ניקיון שיתפו דרכים פשוטות למנוע היווצרות עובש- מבלי לשבור תוכנית חיסכון.

מקצועני הניקיון מ-Home_reimagined2 באינסטגרם טוענים שלא יהיה צורך להוציא כסף על מוצרי ניקיון נוספים - אם תמנעו את יצירת עובש מלכתחילה. הטיפ הראשון שלהם אומנם לא בדיוק נוגע לחדר האמבטיה, אך אם יש לכם שם מכונת כביסה (או בחדר אחר בבית) - כדאי שתקשיבו.

"לאחר השימוש במכונת הכביסה שלכם, השאירו אותה פתוחה כדי להעניק לה אוורור", הסבירו המומחים. הרעיון הוא שיש לאפשר לאוויר נקי להסתובב בתוף - כיוון שאחת הדרכים היעילות למניעת היווצרות עובש במכונה מלכתחילה.

הטריק הבא כבר קשור יותר לחדר האמבטיה והוא "תמיד למשוך את וילון המקלחת עד הסוף על מנת למנוע היווצרות עובש בקמטים שנוצרים בו". וילון המקלחת שלכם הוא אולי לא המקום הראשון שבו אתם נוהגים לחפש אחר עובש, אבל אם הוא יישאר לח יותר מדי זמן - הוא יהיה חייב להכיל כמה חיידקים קודרים. אתם גם מוזמנים לתת לו התזה טובה של חומר ניקוי בכל פעם שאתם מנקים את חדר האמבטיה שלכם - לצורך הגנה נוספת.

הנה כל הטיפים של המומחים:

@home_reimagined Day 26 of 31: Cleaning Smarter, Not Harder: Home Hacks! ✨ Want to avoid mold in your house? Try these 4 quick tips! 1. Leaving your washing machine OPEN every time after you finish washing. NEVER close the washing machine after cleaning, as it needs proper ventilation and air. This will reduce mold in the washer and let your clothes smell better (cause who wants musty clothes?) 2. Open your shower curtain to the fullest extend. Expanding it after the shower reduces mold, and mildew build up in the shower curtains. And DONT forget to wash it regularly!! (yes, the plastic one can be washed or soaked) 3. Keep your toilet scrubber between the seats after cleaning to avoid wet, mildew and mold in the canister! Perfect! 4. Spray your shower with ONE of the two solutions to reduce bacteria that causes mold, odor and mildew!. Option 1: Hydrogen Peroxide: spray on the tiles after you are doing showering and let it sit. This is not needed after every shower. Perhaps 2-3 times a week Option 2: Spray your shower with a mixture of half vinegar and half water. Spray on walls, tiles and sides after every shower! Extend the time between deep cleans! Find all products from my house and videos in my Amazon Shop in bio under the "As Seen in Video" or " Cleaning Gadgets and Products," lists!✨ Like and follow along for the remainder of the 31 Day Home Hack Challenge.   #cleantok #cleaningtiktok #cleaninghacks #cleaningmotivation #lifehacks ♬ Au Revoir - Sweet After Tears

עוד שיטות לניקוי עובש
נמאס לכם מהעובש באמבטיה? יש פיתרון קל שיעלים אותו

יש אזור במקלחת שלא חשבתם אף פעם לנקות - והוא צובר עובש. כך תטפלו בו

לגבי פנים המקלחת, עומדות בפניכם שתי אפשרויות: האחת היא לרסס אותו במי חמצן כדי "להפחית את הצטברות החיידקים הגורמים לעובש וריחות". כמובן שכדאי תמיד ללבוש כפפות ניקוי ולוודא שהחדר מאוורר מספיק. האפשרות השנייה היא להשתמש בתמיסה ביתית של חומץ ומים - אם אתם לא רוצים לרוץ לקנות עכשיו מי חמצן. "זה יעשה בערך את אותה העבודה", הסבירו המקצוענים. הפעולה הזאת גם תסייע לכם להאריך את הזמן שבין ניקיונות המקלחת שלכם.

חובבי ניקיון אהבו את העצות ופרגנו בתגובות. "כן, מי חמצן שהותזו לאחר מקלחת זה הפתרון המועדף עלי למניעת עובש", כתב אחד ואחרת הוסיפה:"עשיתי בעבר את טריק החומץ במקלחת אבל הפסקתי מסיבה כלשהי. צריכה לחזור לזה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully