וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תדאגו שחדר השינה שלכם יראה נקי ומסודר ב-5 דקות עבודה

26.2.2023 / 23:41

מומחית ניקיון טוענת שבכמה צעדים פשוטים ומהירים, תוכלו לגרום לחדר השינה שלכם להיראות כאילו הוא עבר ניקיון וארגון יסודי. כך תעשו זאת

סידור וניקוי חדר שינה בחמישה צעדים/@neat.caroline

למי באמת יש את הזמן או האנרגיות לנקות ולסדר מדי יום את חדר השינה? גם ככה סביר להניח שרק אתם מבלים את זמנכם בחדר הזה - אז ההשקעה לפעמים נראית מוגזמת. אז אל דאגה, אתם לא לבד. מומחית ניקיון טוענת שאין באמת צורך לנקות ולארגן מדי יום את החדר - ושבחמישה צעדים מהירים תוכלו לגרום לו להיראות כאילו הוא עבר ניקיון יסודי.

גורו הניקיון בטיקטוק @neat.caroline, קרוליין סולומון, הסבירה בסרטון ויראלי מה בדיוק עליכם לעשות כדי לדאוג שחדר השינה שלכם יהפוך נקי ומסודר תוך שניות. ראשית, הרימו דברים מהריצפה. מספיק להפוך את הרצפה שלכם לתחליף ארון בגדים או סל כביסה. את הבגדים המלוכלכים שימו בסל הכביסה ואת מה שנקי - תלו על הקולב.

השלב השני יצרוך מכם לאסוף אשפה ולהוציאה מהחדר. בקבוקי מים ריקים עדיין מונחים שם? זרקו. יותר מזה לא באמת צריך.

הצעד השלישי הוא לסדר את המיטה. מאחר שהמיטה תופסת את רוב החלל, מיטה מסודרת תגרום לחדר להיראות נהדר. את הסדינים תחליפו כבר ביום אחר.

עוד בנושא:
מומחה חושף את המקומות המלוכלכים ביותר בבית שגורמים לכם לחלות
הגשם חדר לבית ואתם סובלים מעובש ליד החלון? כך תפתרו את הבעיה


הצעד הרביעי הוא לנגב במהירות משטחים עם חומר ניקוי רב תכליתי, בכמה התזות מהירות ומטלית. הצעד החמישי והאחרון הוא להעביר שואב. אפשר לוותר על הצעד הזה אם אתם ממש ממהרים - אבל שאיבה מהירה לא לוקחת יותר מדקה או שתיים.

זהו, הנה לכם חדר נקי ומאורגן במינימום זמן ומאמץ ובלי צורך להזיז רהיטים או להחליף מצעים. מה שכן, פעם בשבוע השקיעו בניקיון יסודי יותר. בכל זאת, אתם ישנים שם - כדאי לרענן את המקום כמו שצריך מפעם לפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully