וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם שואב אבק דייסון? מסתבר שאתם משתמשים בו לא נכון

18.5.2022 / 23:44

גורו הניקיון קרוליין סולומון חשפה כמה טיפים שיסייעו לכם לשאוב ביעילות רבה הרבה יותר וימנעו מכם טעויות שיגרמו לבית שלכם להישאר מלוכלך

הדרך הנכונה לשאוב אבק/@NEAT.CAROLINE/TIKTOK

היום כמעט לכל אחד יש בבית מכשיר שואב אבק של דייסון (או שואב אלחוטי אחר), או במקרה הרע שואב אבק אולד סקול, מהסוג שמחובר לחשמל. אלא שמסתבר שרובנו לא יודעים איך להשתמש נכון במכשיר ולא שואבים כמו שצריך את הרצפה או את השטיח.

אבל אל דאגה, קרוליין סולומון, מומחית ניקיון, העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא מסבירה איך צריך לשאוב נכון את הבית ומסתבר שיש שלושה צעדי מפתח לשאיבה יסודית ויעילה של כל הלכלוך והאבק מהרצפה.

צפו בסרטון שלה

ראישצ, צריך להניע את שואב האבק קדימה ואחורה בצורה איטית כדי ללכוד כמה שיותר לכלוך ואבק ולא להעביר אותו על הרצפה בצורה מהירה וחפוזה. כאשר אתם מפעילים את שואב האבק, קרוליין טוענת שצריך לנוע איתו קדימה בקצב נורמלי, אבל זה קריטי במיוחד שהמשיכה לאחור תיעשה באיטיות.

הטיפ הבא הוא לעבור שוב על המקום שכבר שאבתם ב-50 אחוז מהמהירות, זאת כדי להבטיח שלא תפספסו שום נקודה וזה ייתן לשטיח שלכם ניקוי נוסף ופיניש מקצועי.

ולבסוף, לשאיבה עמוקה ויסודית עוד יותר, קרוליין מציעה לא רק להזיז את השואב מלמעלה ולמטה, אלא גם מצד לצד. ה"טריק" שלה נראה מובן מאליו, אבל זה קל להיות פזיז ולחפף עם השואב. תחשבו על כל הלכלוך שאתם מפספסים אם אתם מעגלים פינות בניקיון שלכם ולכן כדאי לבצע את העבודה ביסודיות כפי שממליצה קרוליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully