וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי ספלינג וג'ני גארת' משיקות קולקציה לעיצוב הבית בהשראת בוורלי הילס 90210

השחקניות שגילמו את דונה וקלי בדרמת הנעורים משנות ה-90 'בוורלי הילס 90210' הקימו יחד מותג לייפסטייל לעיצוב הבית ומשיקות קולקציה משותפת. "לא חשבתי שתהיה לי קריירה אחרי גיל 40"

טורי ספלינג וג'ני גארת' מ"בוורלי הילס 90210" בצילומים לקסטרו, 2019/צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

ילידות דור ה-X התפקדו: טורי ספלינג וג'ני גארת' - לנצח דונה וקלי מסדרת הנעורים האלמותית 'בוורלי הילס 90210' - משיקות קולקציית מוצרים לעיצוב הבית בעיצובן. ליין המוצרים שמושק תחת השם The BFF Collection (קולקציית החברות הכי טובות) נמכר ברשת QVC (ערוץ הקניות האמריקאי) וכולל פריטים ב"פלטת צבעים ששואבת השראה מבוורלי הילס 90210 (תחשבו ורוד פודרה, ירוק אמרלד וצבעים ניטרליים מהממים) ושואפת להקל על כל אישה את מלאכת עיצוב הבית, כדי שתוכל לייפות את הבית שלה בסטייל ובפונקציונליות", כך הכריזו צמד השחקניות.

מותג הלייפסטייל של ספלינג וגארת' כולל נכון להיום כ-11 פריטים בהם: כלי אחסון מזכוכית צבעונית, הדום עם אחסון, עגלת משקאות וכמה פריטי טקסטיל כמו כריות ושמיכות טלוויזיה - כולם בצבעוניות המובטחת של ורוד, ירוק כהה וזהב. טווח המחירים של הפריטים נגיש ונע בין 48 דולר עבור הפריט הזול ביותר (כרית נוי בהדפס עלים בוטני) ועד ל-271 דולר לפריט היקר ביותר (עגלת משקאות בסגנון אר-דקו).

כמה מהפריטים בקולקציית BFF - ליין מוצרים לעיצוב הבית של טורי ספלינג וג'ני גארת'. אתר QVC, צילום מסך
יש כאן יותר נוסטלגיה לניינטיז מאשר בשורה עיצובית מעניינת. קולקציית BFF בעיצוב טורי ספלינג וג'ני גארת'/צילום מסך, אתר QVC

בחינה כללית של הקולקציה מעלה את הרושם שמדובר בפריטים פשוטים למדי, לא כאלה שדורשים איזו יצירתיות עיצובית וגם רחוקים מלהיות פורצי דרך מבחינה סגנונית או טרנדית, אם לומר בלשון עדינה. ובלשון פחות עדינה - הפריטים נראים כמו משהו שיראה טוב בחדרים של ילדות-מתבגרות. וזאת, למרות שקהל היעד ששומר לספלינג וגארת' חסד נעורים כבר מזמן עבר את גיל 40. כך שההערכה הזהירה של המדור היא שזה הולך להיות פלופ. אבל היי, לפחות קיבלנו עוד סבב של איחוד מרגש של שתיים מהדמויות האהובות עלינו מהעבר וד"ש מנעורינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד מפורסמות שרוצות לעצב לכם את הבית:
פח לשירותים ב-460 ₪: קים קרדשיאן משיקה אקססוריז לבית
מי המפורסמת שמחזיקה מזווה כזה מתוקתק?


"כבר עשינו הכול יחד, אז זאת היתה התפתחות טבעית עבורנו. מי יכולה להיות שותפה טובה יותר מאשר החברה הכי טובה שלי?", אמרה טורי ספלינג (49) בראיון לרשת NBC השבוע. "לא חשבתי שתהיה לי קריירה אחרי גיל 40, כי כשאת צעירה את לא חושבת על התמונה הגדולה או על הטווח הארוך. אז אני מופתעת לטובה ומאושרת שאני עדיין ממשיכה בכל הכוח. אני הרבה יותר יצירתית עכשיו משהייתי כל חיי", אמרה גארת' בת ה-50.

"החברות בת 35 השנים שלנו היוותה מקור השראה לרוב הפריטים בקולקציה. בתהליך היצירה של הפריטים נזכרנו בכל הרגעים המאושרים שחווינו יחד ועיצבנו חפצים שהיינו רוצות שיהיו בבתים שלנו", אמרה גארת', וספלינג הוסיפה כי: "אנחנו כבר לא יכולות לחכות שהעולם יראה כמה אהבה הושקעה בקולקציה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully