וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פח לשירותים ב-460 ₪: קים קרדשיאן משיקה אקססוריז לבית

עודכן לאחרונה: 5.10.2022 / 12:26

המינימליזם מסתכם בלוק - יקרים ושוקלים טונה: קים קרדשיאן משיקה קולקציית אקססוריז מבטון לחדר הרחצה במראה נקי ומחיר גבוה. קרדשיאן: "הקולקציה האלגנטית הזאת תשדרג כל בית"

קים קרדשיאן מציגה קולקציה של 5 פריטים לבית בקולקציית אקססוריז מבטון בעיצובה תחת המותג SKKN/אינסטגרם

אחרי ליין האיפור, מוצרי טיפוח העור וקולקציית המחטבים - הלבנה הבאה (ליטרלי) באימפריה שבונה קים קרדשיאן במו ידיה היא קולקציית פריטים לבית מבטון. הקרדשיאנית הראשונה לשמה (טכנית, היא השנייה בסדר הילודה אבל מקום ראשון בדפי ההיסטוריה ובלבנו לעד) הכריזה באינסטגרם שלה שהשבוע תושק קולקציה מצומצמת של אקססוריז לבית המונה 5 פריטים מבטון בעיצובה ותחת מותג הטיפוח שלה SKKN.

"כשהתחלתי את תהליך עיצוב האריזות של מוצרי הטיפוח שלי נקודת המוצא היתה אבנים טבעיות ואלמנטים עיצוביים שניתן למצוא גם בביתי הפרטי. החזון שלי תמיד היה לעצב קולקציית טיפוח יפה ופשוטה מספיק כך שניתן יהיה להציג אותה על כל דלפק או משטח רחצה. מכאן באה לי ההשראה לעצב ליין אקססוריז משלים שישדרג כל בית בעזרת אותה אלגנטיות מינימליסטית ומודרנית".

הקולקציה של קים כאמור מונה 5 פריטים בסך הכל, כולם מיועדים לחדר הרחצה וכולם עשויים מבטון אפרפר: פח אשפה (129$), מגש (65$), קופסה לממחטות טישו (89$), קופסת אחסון עגולה עם מכסה (65$) ומעין כוס/אגרטל (69$). ניתן יהיה גם לרכוש מארז שיכלול את כל חמשת הפריטים תמורת 355$. כל הפריטים יהיו זמינים לרכישה באתר של SKKN החל מיום חמישי ה-6 באוקטובר.

קשה להתווכח עם האסתטיקה של הקולקציה, קים היא לא פראיירית ויודעת בדיוק מה היא עושה בכל תחום שאליו היא שולחת את ידיה המטופחות ויש לה חוש אסתטי חד במיוחד כשזה מגיע לשיווק ואריזת מוצר. בדומה לקו האסתטי של ביתה הפרטי בקליפורניה וליין מוצרי הטיפוח והמחטבים שלה - שלכולם מכנה משותף של פלטת גוונים ניטרלית, אלגנטית ומדוייקת וקווים מעוגלים - גם הפריטים שעיצבה לבית נראים מיליון דולר. הם עולים פחות מזה, אמנם, אבל אי אפשר לומר שהם זולים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
החוש האסתטי שלה לא מפספס. קים קרדשיאן/GettyImages

ואם אתם מעריצים מושבעים שמוכנים לקנות כל מה שקימי מוכרת לא משנה מה המחיר, הנה נקודה למחשבה לפני שאתם מזמינים את הקולקציה במשלוח בינלאומי - המשקל. הפריטים עשויים 100% בטון, מה שאומר שהם לא רק יקרים, הם גם כבדים. פח האשפה לבדו למשל שוקל קרוב ל-4 ק"ג וקופסת הטישו שוקלת 1.5 ק"ג בקירוב אז תיזהרו לא להפיל אותה על הרגל כי אז באמת תזדקקו לאיזו ממחטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully