וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר של ברזל ובטון: 4 טרנדים שנראה בבתים שלנו בקיץ הקרוב

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 18:07

אנחנו כבר רואים ניצנים של הסגנונות הללו בחנויות, במגזינים וברשתות החברתיות. בקרוב נראה הרבה מהם בתוך הבית - מגמות בעיצוב הבית לאביב-קיץ 2022

כמו בעולם האופנה, גם עולם עיצוב הפנים ממציא את עצמו מחדש פעמיים בשנה לפחות, במחזוריות בלתי נגמרת. בשלב זה של השנה כבר ניתן לסמן בצורה ברורה את המגמות והטרנדים שילוו אותנו באביב ובקיץ של השנה הנוכחית, והמוצלחים שבהם אולי ילוו אותנו גם מעבר להם. אז מה יהיו הטרנדים והמגמות הבולטות באביב- קיץ 2022?

1. ברזל ובטון

שולחן עבודה עשוי עץ מלא- החל מ-3,930 ש"ח, להשיג ב COLLECTIE. גילי הנן בלק,
כשהחיבור מצליח, התוצאה נקייה ומדוייקתץ שילוב של ברזל ועץ. שולחן עבודה עשוי עץ מלא - החל מ-3,930 ש"ח, להשיג ב-COLLECTIE/גילי הנן בלק

"הדרישה לעיצוב שהוא מצד אחד שימושי ופרקטי ומצד שני לא מתפשר על היופי והנוחות רק הולך וגובר. בתוך כך, החומרים הטבעיים שמייצרים מוצרים ברי-קיימא והחיבורים ביניהם יעסיקו אותנו הרבה באביב- קיץ הקרובים", אומרת יערה אשכול מבעלות מותג העיצוב Collectie. "החיבור בין עץ לבטון, לברזל ולפליז אלו חיבורים מאתגרים כי לכל חומר יש חיים משל עצמו וכשהם מצליחים התוצאה היא נקייה ומדוייקת. אנחנו נראה באביב-קיץ הקרובים מדפי אחסון המשלבים עץ וברזל, עץ ובטון, אומנות לקיר מבטון בקווים מופשטים, טקסטורה ומשחקי אור וצל, שולחנות סלון עשויים שולחנות עץ אלון טבעי ושולחנות אריח עשויי מתכת צבועה בתנור".

בתוך כך, תפס הברזל מקום ייחודי ועיקרי בעולם החומרים "הברזל הוא חומר ללא גבולות ומתאים לייצור ספריות, שולחנות, ארונות, מחיצות במשרדים ואפילו מטבחים. נראה שהאחיזה של הברזל מתחזקת יותר ויותר, אנשים מחפשים ויותר ברזל ושילובים שלו - עץ וברזל, זכוכית וברזל, בטון ברזל", אומר קובי חליפה בעלים ומעצב של ארטפרו מוצרי ברזל.

עיצוב אלעד כהן באדיבות ארטפרו מפתחי ברזל. רועי מזרחי,
ברזל במראה חלוד צובר פופולריות. עיצוב אלעד כהן באדיבות ארטפרו מפתחי ברזל/רועי מזרחי

גם המופע החלוד של הברזל תופס תאוצה ולא כפי שאתם זוכרים אותו מהסורגים של בית הספר או של מבנים שכבר ראו ימים יפים יותר. "המופע החלוד של הברזל הוא יפהפה", אומר חליפה, "מתקבל גוון של חום אדום עם כתמים שחורים. המראה מתפתח ממתכת שנקראת קורטן המצופה בלקה כדי לשמור על המראה. את המראה החלוד רואים היום בשערים חיצוניים וגם בספריות בתוך הבתים".

2. צבע - הניטרלי מפנה מקומו לנועז

משטחי למינם. חו"ל,
עדיין נמשכים לצבעים מעולם הטבע. משטח למינם ירוק/חו"ל

"נראה שהצבעים הניטרליים מפנים את מקומם לגוונים נועזים, טבעיים וייחודיים שמטביעים חוזק ואופי מסוים בחללים שלנו", אומר אייל שימן מנכ"ל ובעלים של חברת LAMINAM. "הצבעים שבהם נשתמש יהיו חזקים אך צנועים, מה שמתאים גם לאיך שאנחנו מרגישים עכשיו וגם לחיים הפשוטים יותר שאנחנו מנהלים אחרי שנתיים של קורונה. פונקציה הולכת יד ביד עם קישוט וכמובן, אנחנו עדיין נמשכים במיוחד לצבעים המשקפים את עולם הטבע שגורמים לנו להרגיש בטוחים ועל כן נמשיך לראות שימוש בירוק בחיבור החוץ עם הפנים".

עוד בוואלה!

בית הפסטל: דירה למשפחה אמיצה שאוהבת הרבה צבע

לכתבה המלאה

3. גיאומטריה למתקדמים

MUTINA- HIVES COLLECTION באדיבות MODY. חו"ל,
דינמיות אינסופית. MUTINA- HIVES COLLECTION באדיבות MODY/חו"ל
MUTINA- PUNTO COLLECTION  באדיבות MODY. חו"ל,
גם בתלת מימד. MUTINA- PUNTO COLLECTION באדיבות MODY/חו"ל
MUTINA- BLOC COLLECTION באדיבות MODY. חו"ל,
היזהרו במינונים. אריחים גיאומטריים. MUTINA- BLOC COLLECTION באדיבות MODY/חו"ל

בתחום הפרינטים והפאטרנים אנחנו צפויים לראות הרבה מאוד דפוסים גיאומטריים. "הטרנד הגיאומטרי מביא איתו דינמיות אינסופית, יצירה חדשה לחלל הבית, הן לחללי הפנים והן לחללי החוץ", אומרת עדי לביא סמנכ"לית השיווק של MODY. "שימוש בצורות גיאומטריות מאפשר משחק יצירתי מאוד, הוא יבוא לבוא לידי ביטוי בפסים, אלכסונים, דוגמת אדרת דג (פישבון), משבצות, משושים ואפילו במראה תלת-מימד".

לדבריה, הטרנד הגיאומטרי מתאים לסגנון מודרני, לסגנון תעשייתי ולסגנון האורבני שחזקים מאוד ביום בעיצוב הישראלי והוא מאוד פונקציונאלי אך עם זאת, היא מזהירה: כדאי להיזהר עם המינון. "ככלל, לא מומלץ ליצור צורות גיאומטריות מרובות בבית ולכן ניתן להשתמש באריחים שנותנים טאצ' גאומטרי עדין".

4. חיבוק מהספה

קולקציית bontempi 2022  באדיבות ellita living. חו"ל,
קווים עגולים ומחבקים לא רק בספות, אלא גם בכיסאות. bontempi באדיבות ellita living/חו"ל

"יחד עם כל התהליכים שהביאה אלינו הקורונה, נמצא גם טרנד הרהיטים הרכים. הבית הוא המבצר שלנו וכל מה שאנחנו רוצים בסוף היום הוא להתיישב על הספה שלנו שתתן לנו אפקט מחבק, רך ונעים", אומרת אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית של ellita living. "אנשים מחפשים רהיטים שפשוט נראים רכים ומזמינים, שמנמנים ומעוגלים. ואחרי שנתיים כל כך מאתגרות, מה יכול להיות טוב יותר?". היא הסבירה כי אנחנו צפויים לראות רהיטים רכים לא רק בתצורות הצפויות, כמו ספה או כורסא, אלא אפילו בכיסאות שולחן האוכל או בכיסאות הבר. אלה ישולבו עם אלמנטים מודרניים כמו רגלי ברזל מעוגלות, רגלי מתכת צבועה ועץ. הרהיטים יגיעו במגוון של בדים וטקסטורות, ואפילו בעורות טבעיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully