וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן קנתה את הבית הסמוך לה, והסיבה משוגעת לגמרי

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 9:28

קרדשיאן שילמה 800 אלף דולר מעל המחיר המבוקש והיתה לה סיבה מאוד טובה לעשות את זה: הבית נמצא בדיוק באמצע בין הבית שלה לבית של הגרוש המעורער שלה - קניה ווסט

פיט דווידסון עונה לקניה בהודעות טקסט/NOW עדן סניגו

גירושים יכולים להיות עסק מאוד מכוער ולא נעים, וכשזה המצב, אנשים יהיו מוכנים לעשות הרבה כדי לשמור על הפרדת כוחות עם האקס. וכשהאנשים האלה הם גם עשירים כקורח, הם יהיו מוכנים לשלם הרבה (הרבה מאוד), כדי לעשות את זה. קים קרדשיאן, כך דווח השבוע, רכשה את הבית הסמוך לביתה בשכונת Hidden Hills בלוס אנג'לס, תמורת 6.3 מיליון דולר.

קרדשיאן מתגוררת יחד עם 4 ילדיה בבית עצום ויש לה עוד לא מעט נכסי נדל"ן, אז נשאלת השאלה למה היא צריכה עוד בית ועוד אחד שכל כך קרוב לבית שכבר יש לה? אבל לקרדשיאן היתה סיבה מאוד טובה לקנות אותו - והיא פחות מעולמות הנדל"ן, ויותר מעולמות היחסים. הבית נמצא בדיוק באמצע בין ביתה לביתו של הגרוש שלה ואבי ילדיה קניה ווסט.

קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
קנתה אותו בשבילו? קרדשיאן ובן זוגה פיט דיווידסון במט גאלה/GettyImages
בית שקים קרדשיאן קנתה תמורת 6.3 מיליון דולר ונמצא בדיוק בין הבית שלה לבית של קניה ווסט. compass real estate, אתר רשמי
שילמה 800,000 דולר מעל המחיר המבוקש, והכל בגלל המיקום האסטרטגי שלו. הבית החדש שקנתה קים קרדשיאן/אתר רשמי, compass real estate

על פי הדיווחים בחו"ל, קים רכשה את הבית ששטחו כ-400 מ"ר בנוי תמורת 800,000 דולר יותר מהמחיר שבעליו ביקשו תמורתו (5.5 מיליון דולר) רק כדי להבטיח שיהיה אזור חיץ נוסף בינה ובין האקס (הקצת מעורער נפשית) שלה, שרכש בית אחר בשכונה כדי להיות קרוב אליה ולילדים בחודש דצמבר האחרון.

לא ברור מה התוכניות המדוייקות של קרדשיאן עבור הנכס החדש - היו ששיערו שהוא אולי ישמש את בן הזוג החדש שלה הקומיקאי פיט דיווידסון כשהוא מגיע לבקר אותה - אבל מה שבטוח, זה שהבית זקוק לעבודת שיפוץ רצינית. מקורות בסביבתה של קרדשיאן הציעו דווקא הסבר אחר, ובוגר הרבה יותר: "קים וקניה ממשיכים להיות הורים משותפים לארבעת ילדיהם, ומכאן שרכישת הבית כדי שיוכל בעתיד לשמש את הילדים תואמת את המטרות העתידיות המשותפות של שניהם". תבחרו אתם למה להאמין.

בית שקים קרדשיאן קנתה תמורת 6.3 מיליון דולר ונמצא בדיוק בין הבית שלה לבית של קניה ווסט. compass real estate, אתר רשמי
מסע במנהרת הזמן. פנים הבית שאותו רכשה קים קרדשיאן וממוקם סמוך לאחוזה שלה/אתר רשמי, compass real estate
קים קרדשיאן, קניה ווסט ואניטי פייר. GettyImages
קרדשיאן ו-ווסט בימים טובים יותר/GettyImages

בינתיים בואו נרד קצת לפרטים הטכניים: הבית כולל 4 חדרי שינה ו-3.5 חדרי רחצה. עיצוב הפנים זועק לשדרוג ועדכון - שטיחי שאגי ירוקים, ריהוט ווילונות מקטיפה במראה כבד ומיושן וקירות מצופים במראות נותנים את התחושה של מסע במנהרת הזמן. הבית נבנה בשנת 1975 וזו הפעם הראשונה שהוא יוצא לשוק. במשך כל השנים הוא היה בבעלות רציפה של אישה בשם ליליאן דארלינג הולט, שמתה בנובמבר בגיל 84.

אבל רוב הסיכויים שקרדשיאן פשוט תהרוס אותו ותבנה מחדש, בסטנדרטים ובסגנון שמתאימים לה. או ש"תבלע" את השטח שעליו הוא יושב (כ-4.5 דונם) לתוך האחוזה שלה. בחודש אוקטובר האחרון היא שילמה לקניה 23 מיליון דולר תמורת החצי שלו בנכס שנרכש ושופץ במשך זמן ארוך על ידי בני הזוג בימים טובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully