וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה לקים? קניה ווסט מוכר את החווה המפלצתית שלו

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 8:29

הראפר המצליח עם הנפש המסוכסכת החליט להעמיד למכירה את "מונסטר לייק" החווה העצומה שלו במדינת וויאומינג במחיר נמוך יותר ממה ששילם תמורתה. האם הוא חוזר הביתה לקים?

המוזיקאי המצליח קניה ווסט מוכר את החווה הענקית שלו בוויאומינג - חוות Monster Lake (אגם המפלצת בתרגום חופשי) הממוקמת בסמוך לעיר קודי, מוצעת למכירה תמורת 11 מיליון דולר. ווסט רכש את החווה בשנת 2019, והמחיר שביקשו עבורה בזמנו היה 14 מיליון דולר. מהפרסומים לא ברור האם ווסט שילם את מלוא הסכום הזה, אבל מה שבטוח הוא שהמחיר שהוא מבקש תמורתה כעת הוא נמוך יותר.

חוות מונסטר לייק של קניה ווסט בוויאומינג. JP King Auction Company, אתר רשמי
אפשר לדוג פורלים ענקיים ולרדת מהפסים בכיף. אגם בשטח חוות מונסטר לייק של קניה ווסט/אתר רשמי, JP King Auction Company
חוות מונסטר לייק של קניה ווסט בוויאומינג. JP King Auction Company, אתר רשמי
3 מיליון דולר פחות מהמחיר שביקשו תמורתה לפני שנתיים. חוות מונסטר לייק של קניה ווסט בשקיעה/אתר רשמי, JP King Auction Company

החווה, שכשמה כן היא - די מפלצתית, משתרעת על שטח ענק של אלפי דונמים שכולל לא מעט פנינות טבע ונכסי נדל"ן. יש בה 8 בקתות אירוח, אגם אחד שבו ניתן לדוג די פורל ענקיים ועוד שני אגמי מים מתוקים. עוד בשטח החווה - מרכז אירועים, מסעדה, חדרי ישיבות וכנסים ומספר אסמים ואורוות סוסים.

בצעד שלרבים נראה מעט משונה (כמו הרבה דברים שקניה עושה) זמן קצר לאחר שרכש את החווה הזאת, ווסט רכש חווה נוספת בוויאומינג - חוות ביגהורן. חיבתו לאזור והזמן הרב שבילה שם במגורים ובעבודה על האלבומים שלו היתה על פי חלק מהסברות אחת הסיבות שהובילו לקרע ביחסיו עם אישתו לשעבר קים קרדשיאן. ווסט על פי הדיווחים קיווה שאישתו וילדיו יעתיקו את מגורי הקבע שלהם לחווה ויהנו מהחיים הפשוטים קרוב לטבע, אבל לקים זה כצפוי לא ממש התאים. בסופו של דבר היא והילדים בילו את רוב זמנם בלוס אנג'לס, בזמן שווסט בילה הרבה זמן בחווה, וזה בטח לא תרם לזוגיות של השניים.

עוד בוואלה!

אתרי רכילות בארה"ב: "בואו להיות שכנים של טרנטינו ולחלוק איתו 'בונקר'"

לכתבה המלאה
חוות מונסטר לייק של קניה ווסט בוויאומינג. JP King Auction Company, אתר רשמי
קימי פחות התחברה. ביזונים בחוות מונסטר לייק/אתר רשמי, JP King Auction Company

ההחלטה של ווסט למכור את הנכס האהוב שלו, כמו גם העובדה שהוא וקרדשיאן נצפו מבלים יותר זמן יחד, מחזקת את חרושת השמועות סביב ניסיונות של השניים לעבוד על הזוגיות ואולי לעשות קאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully