וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי רכילות בארה"ב: "בואו להיות שכנים של טרנטינו ולחלוק איתו 'בונקר'"

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 10:39

ידיעות בצהובונים האמריקאים התרגשו מפנטהאוז שהוצע למכירה ברמת אביב ג' - אותה שכונה שבה מתגוררים הבמאי קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק. הנה כמה פרטים שהם פחות דייקו בהם

"בואו להיות שכנים של קוונטין טרנטינו בתל אביב ולחלוק איתו 'בונקר'" - זעקו הכותרות באתרי רכילות ונדל"ן בארה"ב ביממה האחרונה. הידיעות מתייחסות לפרסום של פנטהאוז בן שתי קומות שמוצע למכירה ברמת אביב ג', אותה שכונה שבה מתגורר הבמאי-תסריטאי קוונטין טרנטינו יחד עם אישתו דניאלה פיק ובנם ליאו בן השנה וחצי.

הידיעות מוסיפות ומפרטות כיצד טרנטינו סיפר בריאיון האחרון שנתן לביל מאהר כשהתארח בתכניתו, איך בחודש מאי במהלך מבצע שומר החומות וירי הטילים מעזה, הוא היה יורד למקלט יחד עם אישתו ובנו עם הישמע האזעקות. "אני בכלל לא מפחד, וככה זה אצל כולם פה, בקושי מתייחסים לזה".

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. שוקה כהן
אם לא בממ"ד, אז אולי תיתקלו בו במכולת או בתור לדואר. טרנטינו ופיק/שוקה כהן

בכתבה שפורסמה באתר הניו יורק פוסט נכתב כי בהתאם לחוק הישראלי שמחייב זאת, גם בבניין שבו נמצא הפנטהאוז שמוצע למכירה יש מרחב מוגן נגד טילים. אך משום מה הם מתעקשים לכנות אותו במילה "בונקר". אם יורדים לפרטים הקטנים, מגלים שהפנטהאוז המוצע למכירה אינו באותו בניין שבו מתגוררים טרנטינו את פיק, אלא נמצא כמה רחובות משם. נו טוב, אם לא במקלט, אולי הרוכשים העתידיים יוכלו להיתקל בטרנטינו במכולת או בתור לדואר.

קולאז' תמונות של פנטהאוז יוקרתי ברמת אביב שמוצע למכירה ומשווק בשכנות לקוונטין טרנטינו. Realtor.com, אתר רשמי
לחובבי הפאר האירופאי שיש להם גם זיקה ללבנט. פנטהאוז למכירה ברמת אביב ג'/אתר רשמי, Realtor.com

אם קרבה כללית מאוד לבמאי הנחשב בכל זאת מרגשת אתכם מספיק כדי להתעניין בנכס, נספר לכם שהמחיר המבוקש עבורו עומד על 5.5 מיליון דולר, שתמורתם תקבלו דירה המשתרעת על שתי קומות (דופלקס) בשטח של כ-550 מ"ר בנוי בסגנון אירופי-קלאסי (מזכיר קצת את ארמון ורסאי, למי שאוהב פאר צרפתי). בדירה 5 חדרי שינה, 3 חדרי מגורים, 5 חדרי רחצה, ומרפסת גג גדולה בשטח של כ-100 מ"ר. והיא מצויידת גם במערכות "בית חכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully