וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם הטריק הקל שלי תנקו את הספה תוך שניות וזה עולה פחות משקל"

21.1.2023 / 23:41

נמאס לכם מהניסיונות הכושלים להעלים את הלכלוך על הספה ורוצים תוצאות מהממות? קבלו שיטה ממש זולה וקלה שתשאיר אתכם עם ספה נוצצת ועם ריח נהדר - ויש לכם כבר בבית את כל מה שצריך

שטה לניקוי הספה/@capricesmum

מומחית ניקיון שיתפה את השיטה הזולה והיעילה שלה שתהפוך את הספה שלכם לנקייה וזוהרת. היא מבטיחה שהאורחים יקנאו ברהיטים שלכם שייראו כאילו יצאו מתצוגה, וישאלו אתכם בוודאות כיצד אתם מצליחים לשמור עליה נקיה ללא רבב. טוב, היא אולי מגזימה קצת, אבל הטריק שלה באמת עובד והחלק הטוב ביותר בשיטה שלה היא שכל ניקוי שכזה יעלה לכם פחות משקל, וכנראה שיש לכם כבר את כל מה שצריך כדי לנקות את הספה אצלכם בבית.

השיטה מגיעה ממשתמשת הטיקטוק @capricesmum שמנהלת חשבון בו היא חושפת שיטות וטיפים לניקיון וארגון הבית לצד טיפים על הורות נכונה. הסרטון שלה על ניקוי הספה צבר יותר כ-6 מיליון צפיות ומעל 300 אלף לייקים, וזה רק עולה ועולה.

ככה היא מנקה

השלב הראשון הוא הורדת כריות הספה ושאיבה טובה של כל הפירורים, השערות או האבק שעליה. לאחר מכן - קחו קפסולת ניקוי למכונת הכביסה, הכניסו לתוך כלי עם מים רותחים ותנו לחומר להתפזר עד שהקפסולה נמסה לגמרי. לאחר מכן קחו מברשת לניקוי ציפורניים ועטפו אותה במטלית. לבשו כפפות, טבלו את המטלית והמברשת בנוזל והחלו לשפשפף. התוצאות אמורות להיראות תוך שניות. הטריק הקל והזול יפתור את כל בעיות הלכלוך שלכם בספה וישאיר גם ריח טוב - ונזכיר לכם שקפסולה ממצועת ללא חומרים כימיים עולה פחות משקל.

ויש עוד סודות לספה נקייה
טריק ניקיון הספה המדהים עם 3 פריטים שמסיר כל כתם
פשוט גאוני: חשפה טריק מפתיע לניקוי כתם עט מהספה בתוך שניות

עוד שיטה

גאוני: כך תסירו כתמים ותעלימו את הריח הרע מכריות הספה

לכתבה המלאה

אנשים נשארו המומים מהטיפ שלה ורצו לדעת תוך כמה זמן הספה מתייבשת, וקפריס ענתה: "יותר מהר ממה שאתם חושבים. שעתיים אם אתם מפעילים חימום בבית". אחרים תהו האם לא נשארים כתמים של סבון: "אם תערבבו עם מספיק מים, לא יישאר כלום", היא הבטיחה. התגובות היללו אותה: "עשיתי את זה עם הספה שלי השבוע, וזה עבד כל כך טוב", אישרה אחת המגיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully