וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק ניקיון הספה המדהים עם 3 פריטים שמסיר כל כתם

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 0:02

יותר ויותר אנשים מנסים את טריק ניקיון הספה שמשתמש ב-3 פריטים בלבד וממליצים לאחרים לנסות גם. אלו שניסו סיפרו שזה עובד נהדר ומסיר כל כתם שנותר על הספה. אז - הכינו את מכסה הסיר שלכם

ניקוי ספה בעזרת מכסה של סיר/@ajvaughan

מי מאיתנו שלא משתמש בכיסוי לספה מכיר ודאי כל כתם עיקש שמופיע עליה. כשזה מגיע למצב שכבר אי אפשר להפוך את הכריות בלי לחשוף כתם אחר - חייבים לטפל בבעיה. בשבועות האחרונים רץ ברשת טריק לניקיון הספה שצובר ביקורות מפרגנות (אבל גם פיקפוק) והיינו חייבים לספר לכם עליו.

אחת שניסתה את הטריק ושיתפה בתוצאות היא אם לשניים, אלישיה ג'ו ווהן, שמאוד התרשמה ממנו. הטריק הפשוט כולל רק 3 פריטים שכבר יש לכם בבית - מכסה סיר, טבליה למדיח הכלים ומטלית מיקרופייבר.

כל שעליכם לעשות הוא להמיס טבליה של מדיח כלים בתוך מיכל עם מעט מים חמים ולהשרות מטלית מיקרופייבר בנוזל שנוצר. לאחר מכן עטפו את מכסה הסיר במטלית והשתמשו בה כדי לשפשף את הספה המוכתמת שלכם - או כל רהיט אחר שעשוי לדרוש ניקיון. ניתן לקשור סרט לשיער סביב ידית מכסה הסיר כדי לשמור על המטלית במקומה.

ככה עושים את זה:

ודוגמא נוספת:

האם בת ה-28 טוענת שהטריק "מציל חיים" כשזה מגיע להתמודדות עם כתמים שנוצרו ע"י ילדיה הקטנים מ"מים, חלב ומיץ שנשפכו", לדבריה.

מיליוני משתמשי טיקטוק הופתעו מהתוצאה שהוצגה בסרטון. "יש לי פעוט בבית ואני נשבעת שזה עובד! הספה אולי לא חזרה להיות חדשה כמו במקור אבל היא בהחלט נקייה יותר", כתבה אחת ואחרת הסכימה: "ניסיתי את זה על הספה שלי. זה משנה את חוקי המשחק. נשבעת שהספה נקייה. הכתמים נעלמו לגמרי".

וזה עובד גם עם קפסולת ג'ל לכביסה:

ברשת תמצאו מגוון סרטונים של בעלי ספות מוכתמות שניסו את הטריק, כולל גם אחד של עמוד הטיקטוק הישראלי המוקדש לניקיון הבית, cleanwithtal_, שניסה את הטריק עם קפסולת ג'ל למכונת הכביסה במקום טבליה למדיח הכלים. גם בסרטון הזה הציגו תוצאות מרשימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully