וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון ששבר את הרשת: אבא קודח, הצינור מתפוצץ והילדים צורחים

אורן קניאל מהרצליה בסך הכול רצה לקדוח משהו לקיר, כשהקידוח היה קצת קשה הוא לא ויתר, דחף עוד קצת ו... פוצץ צינור מים. אבל מה שיפה פה זה שהכול מתועד, מצולם ומשותף ברשתות החברתיות, ככה שכולנו יכולים ליהנות

סרטון ויראלי של אורן קניאל קודח בקיר ומפוצץ צינור מים/אורן קניאל, באדיבות המצולמים

מכירים את הסיפור על הילד ההולנדי ששם את האצבע בסכר והציל את המדינה משיטפון? לא? לא משנה. בסיפור הזה אין הולנדים, רק אבא ישראלי אחד בחופשת לידה שרצה לקדוח משהו לקיר ופגע בטעות בצינור מה שגרם לזרם לא נורמלי של מים שהחלו להשפריץ בתוך הבית.

בימים כתיקונם אורן קניאל רגיל להציג את עצמו כמנכ"ל ומייסד חברת AppsFlyer המפתחת טכנולוגיות ענן וכלים לניתוח נתונים. אבל נוסף לכך הוא גם אב ל-4 ילדים, שהאחרונה שבהן נולדה לפני שבוע וחצי בלבד ולכן, קניאל שוהה בימים אלה בחופשת לידה. כמו שכל הורה יודע, כשמצטרף תינוק חדש למשפחה, נוצר צורך לארגן מחדש את הבית - יש רהיטים להזיז, ציוד לאחסן, פריטים שצריך לתלות ולהרכיב. וזה גם מה שקרה בבית משפחת קניאל.

אורן קניאל קודח בקיר ומפוצץ צינור. אורן קניאל, באדיבות המצולמים
"לסגור את המים! לסגור את המים!" קניאל בשניות הקשות של הסרטון הוויראלי/באדיבות המצולמים, אורן קניאל

נוף לים, בריזה בקיץ, אבל אין חניה: כמה עולה דירה בבניין המכוער בעולם?
סובלים מעובש בבית? כך תיפטרו ממנו בקלות וללא כימיקלים

בסרטון שהעלה קניאל לחשבונות המדיה החברתית שלו (טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם) בצירוף הכיתוב So far it's been a productive paternity leave (עד כה זו היתה חופשת לידה פרודוקטיבית) הוא נראה כשהוא מנסה לקדוח באחד מקירות ביתו. הקידוח קשה מהצפוי, והוא נשמע תוהה בקול רם בינו לבין עצמו האם מדובר בקיר בטון או שיש שם ברזל בקיר... עד שהוא מקבל תשובה חד משמעית וברורה, כאשר זרם אימתני של מים בוקע מתוך הקיר והוא מבין שהוא קדח ישירות לתוך אחד מצינורות המים של הבית.

בשלב הזה שניים מילדיו הקטנים של קניאל שיושבים בחדר מתחילים לצרוח בבהלה וגם הוא עצמו נראה מבולבל ולא יודע מה לעשות קודם - מצד אחד הוא מנסה לסכור בעזרת ידו האחת את סילון המים שבוקע מהקיר, ומצד שני הוא קורא בקול "לסגור את המים, לסגור את המים", בתקווה שזוגתו תשמע אותו ותסגור את ברז המים הראשי של הבית כדי לעצור את הגייזר שבוקע מקיר החדר. כעבור כמה שניות ארוכות של כאוס רטוב, היא כנראה שומעת את זעקותיו וסוגרת את השיבר וסילון המים שוכך. אבל הסרטון הוויראלי? הוא לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully