וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעובש בבית? כך תיפטרו ממנו בקלות וללא כימיקלים

6.1.2023 / 0:00

החורף כבר איתנו ועמו מגיע הלכלוך הרב שפוקד את הבית ומאוד קשה להיפטר ממנו. אלא שאחת העוקבות של גורו הניקיון חשפה תמיסה סודית עם שלושה מרכיבים שתסייע לכם להיפטר מהלכלוך בקלות. צפו

איכס! זה מה שמסתתר בצעצועי האמבטיה של הילדים שלכם/צילום: ליאור נאור, עריכה: ניתאי דגן ותומר ספירשטיין

החורף הגיע ואיתו הגיעו הגשם, ההצפות, הרטיבות ולעיתים העובש לבתים שלנו. אבל אל דאגה. אחת העוקבות של גורו הניקיון סופי הינצ'ליפה הידועה ברשת כמיס הינץ', חשפה טריק עם שלושה מרכיבים בלבד ונטול כימיקלים לניקיון יסודי שיסייע לכם להיפטר מכל העובש שלא רק מלכלך את הבית, אלא גם עשוי להיות מסוכן לבריאות.

אחת העוקבות של מיס הינץ' כתבה בפייסבוק שלה "בבקשה עזרי לי להיפטר מכל העובש שהצטבר על אדן החלון, הקירות והתקרה בבית שלי". היא צירפה תמונה של הטינופת ואחת החברות בקבוצה חשפה בפניה את הטריק שממש עובד. "השתמשי במטלית מיקרופייבר עם מים חמים כדי לנגב ולאחר מכן תרססי את זה בתערובת שמורכבת מ-80 אחוז חומץ ו-20 אחוז מים. תשאירי את התמיסה במשך 30 דקות או יותר לפני שתנגבי אותה עם מטלית מיקרופייבר אחרת, נקייה. את יכולים לחזור על הפעולה כמה פעמים שצריך. זה עובד נהדר וזה טבעי". היא הוסיפה שאפשר להוסיף שמן אקליפטוס או שמן ציפורן לתמיסה.

רטיבות ועובש בקיר. פמילי גייד תמונה שאטרסטוק, ShutterStock
הפתרון לניקוי מאוד פשוט/ShutterStock, פמילי גייד תמונה שאטרסטוק

חומץ לבן ידוע בסגולותיו בכל הנוגע לניקוי - מהסרת אבנית במקלחת ועד הברקת מראות - אבל הוא גם אופציה טבעית נהדרת(וזולה) להתמודדות עם עובש הודות לחומציות שבו.

בעוד ששמן הציפורן לא יסיר לצמיתות עובש בעצמו, התכונות האנטי-פטרייתיות הגבוהות שלו עוזרות בהרחקת העובש, מכיוון שהוא פועל להרוג עובש ונבגים בשילוב עם החומץ לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ויש עוד דרך

גורו ניקיון נוספת שיתפה מתכון דומה בטיק טוק, כאשר היא מעלימה את העובש בעזרת תמיסה של חומץ לבן, שמן ציפורן ושמן עץ התה. שאנטל מילה, הידועה בכינויה ברשת "מאמה מילה", שיבחה את הטריק החכם בסרטון שהעלתה לרשת, שם היא חשפה בדיוק את המרכיבים שצריך כדי להיפטר מהזוהמה.

"כל מה שאתן צריכות זה כוס של חומץ לבן, 20 טיפות של שמן ציפורן, 20 טיפות של שמן עץ התה. על פי גורו הניקיון האוסטרלית, החומציות של החומץ עוזרת להיפטר מנבגי העובש, כאשר לשמן הציפורן יש יכולת להיפטר מפטריות. שמן עץ התה יסייע למנוע מהנגעים לחזור שוב. אז לסיכום: כל מה שאתן צריכות זה בקבוק התזה שבתוכו יש שילוב של המרכיבים, להתיז על הלכלוך, לחכות 20 דקות ואז הקסם קורה.

  • עוד באותו נושא:
  • עובש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully