וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נגרית לוהטת בת 19 ולא נותנת לגברים לשפוט אותי"

12.1.2023 / 0:02

לורן לארסן היא אישה צעירה בעובדת בתחום שבו יש רוב גברי מובהק. היא מעלה לרשת סרטונים מעבודתה ומבקשת: "אל תשפטו אותי. אני ממש אוהבת את העבודה שלי". והתגובות שהיא מקבלת ברובן מפרגנות. צפו

הנגרית לורן לארסן/@laurenlarsen1

לורן לארסן היא בלונדינית יפהפיה בת 19 בלבד שעובדת בתעשיית הנגרות, שנשלטת כמעט אך ורק על ידי גברים - אבל היא ממש אוהבת את העבודה שלה.

לארסן, שנולדה במלבורן שבאוסטרליה, מעלה הרבה סרטונים שלה במהלך העבודה לרשת וסוחטת אלפי תגובות של מיליוני צופים שנלהבים בעיקר מהמראה שלה. באחד הסרטונים, שצברו כ-2 מיליון צפיות, היא תיעדה את עצמה כשהיא עובדת עם בגדים פשוטים ושיער אסוף וממש לא במראה חגיגי. תחת הכותרת "נקודת מבט: את מתחילה סטאז' בנגרות בגיל 19" היא נראית עובדת על בניית מסגרות קירות, ריצוף ופרויקט הריסה. נשים רבות ברשת הריעו לה על עבודתה הקשה ואמרו שהיא 'הנגרית הכי לוהטת שיש".

רוב התגובות שהיא מקבלת הן תגובות פליאה על מה שהיא עושה. "אחרי 44 שנים במקצוע, זה מרענן לראות אותך עושה עבודה כזו", כתב אחד המגיבים. "אני אוהב לראות בחורות אחרות במלאכת כפיים, זה מהפנט", כתב מגיב נוסף.

עוד נשים במקצועות גבריים
"השיפוצניקית הסקסית" שגברים מתאהבים בה כשרואים אותה בעבודה
הכירו את החשמלאיות הלוהטות של טיקטוק: "אני חייב להחליף שקעים עכשיו"
"אמרו לי שאני יפה מדי בשביל המקצוע": השיפוצניקית שרוצה לפרוץ דרך

הסרטונים של לורן נותנים גם השראה לבחורות צעירות נוספות שרוצות לעבוד במה שהן חולמות מבלי להתחשב בתגובות מהסביבה. "זה מה שתמיד רציתי לעשות אבל כל כך פחדתי שישפטו אותי", כתבה לה אחת המגיבות. לורן הגיבה שגם לה היו חששות כאלו. "עצמאית, עובדת קשה ויפה? את נותנת לי השראה", כתבה מגיבה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בעבודה

@laurenlarsen1 little insight into the life of a carpentry apprentice ???‍♀️#chickchippy #carpenter #tradie #fyp ♬ original sound - Lauren Larsen

ובשאר הזמן

למרות להיא מודה שהיא אוהבת להיות "נשית" לארסן מבטיחה שזה לא פגע באהבה שלה לנגרות "איך שאני רואה את זה - אתם תשפטו אותי בלי קשר למה שאעשה", היא כתבה, "אז למה שלא אהנה מזה על הדרך?"

בסרטון המשך היא סיפרה שקיבלה את העבודה כשביקשה מחברים שהכירה בתעשייה ליצור עבורה קשרים. היא המליצה לכל מי שמעוניינת לעבוד בתחום לעשות שבוע ניסיון, אבל ציינה שהדבר החשוב ביותר הוא פשוט לנסות. "תנו לזה צ'אנס. אף פעם אי אפשר להפסיד אם מנסים משהו", היא סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully