וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלח על הפצעים: העקיצה של השבדים לרונאלדו

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 22:19

אחרי שרונאלדו שוב צפה בנבחרת שלו משחקת מהספסל, בעמוד הפייסבוק של ענקית הריהוט השבדית איקאה עלה פוסט עם המלצה על ספסל 'רונאלדו' - עם מושב מרופד "לישיבות ממושכות"

מי ומה איקאה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אחרי שנבחרת מרוקו ניצחה הערב את נבחרת פורטוגל ברבע הגמר של גביע העולם בכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו - כוכבה הענק של הנבחרת ואחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם ירד מכר הדשא בדמעות. אבל עוד לפני שהמשחק הוכרע שילחה איקאה - ענקית הריהוט השבדית, עקיצה ארסית במיוחד שכוונה ישר ללב (הכעת שבור) של CR7. בפוסט הומוריסטי שעלה בעמוד הפייסבוק של איקאה ישראל וכלל תמונה של ספסל מרופד, נכתב: "רונאלדו, אם כבר לשבת על ספסל אז לפחות שיהיה נוח".

המונדיאל הזה ממילא לא היה בדיוק מה שרונאלדו ציפה או קיווה לו, התקשורת הרבתה לדווח על חיכוכים בינו לבין מאמן הנבחרת הפורטוגלית ובשני המשחקים האחרונים CR7 צפה במחצית הראשונה מהספסל וכלל לא נכלל בהרכב הפותח, דבר שעל פי הדיווחים לא התקבל מכיוונו ברוח טובה, בלשון המעטה.

פוסט של איקאה ישראל שעוקץ את כריסטיאנו רונאלדו. פייסבוק, צילום מסך
את אותי עוקצת בלי בושה. הפוסט של איקאה ישראל/צילום מסך, פייסבוק

הפוסט הלועג עלה לעמוד הפייסבוק של איקאה קצת לאחר תחילת המשחק של נבחרת פורטוגל מול נבחרת מרוקו, כאשר התברר ששוב, ובמשחק השני ברציפות, רונאלדו לא נכלל בהרכב והושאר על הספסל בפתיחת המשחק, אולם לאחר כמה שעות הוא נמחק (לא לפני שעשינו צילומסך). הקישור בפוסט הוביל לאתר איקאה, ובאופן יותר ספציפי, לקטגוריית כורסאות, הדומים ושזלונגים בקטלוג המוצרים של החברה. אגב, למרות הגרפיקה המושקעת שגרמה לשמו של רונאלדו להראות סקנדינבי למהדרין, לאיקאה אין מוצר בשם Ronaldo, והספסל המרופד שמופיע בפוסט המתגרה הוא למעשה הדום ESSEBODA.

מכורים לאיקאה? הנה עוד כתבות שיכולות לעניין אתכם:
איקאה האק גאוני שישדרג לכם את הסלון בפחות מ-70 ש"ח
"הרעל יצא, וכולם ראו": הצד האפל של איקאה


נבחרת שבדיה לא הצליחה להעפיל למונדיאל הנוכחי, אבל אם היא תגיע לטורניר הבא - רונאלדו בוודאי ישמח לסגור איתה את החשבון הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully