וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה האק גאוני שישדרג לכם את הסלון בפחות מ-70 ש"ח

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 7:34

הממיר השחור והמכוער בסלון צורב לכם חור ברשתית אבל אתם לא יודעים איך להסתיר אותו? איקאה האק גאוני, פשוט וזול הוא הפיתרון! המוצר הזה ב-69 ש"ח בלבד יסגור לכם את הפינה ויראה מהמם

אם אתם חובבי עיצוב ואסתטיקה טהרנים, שמתקשים להשלים עם המפגע האסתטי שהוא הממיר או הסטרימר שיושב לכם על המזנון בסלון מתחת לטלוויזיה וצורב לכם חור שחור כמותו ברשתית - יש לנו פיתרון מהמם בשבילכם שמשלב שניים מהדברים שאנחנו הכי אוהבים: אינסטגרם ואיקאה האק! (IKEA Hack - שימושים אלטרנטיביים ושדרוגים למוצרים של איקאה).

בחשבון האינסטגרם thornior תוכלו למצוא סרטון קליל שמראה כיצד לקחת מוצר זול של איקאה - SMARRA קופסת אחסון מנצרים עם מכסה (מחירה בישראל 69 ש"ח) ולהפוך אותו למסתור מסוגנן לממיר, סטרימר או מודם. ואפילו ישאר לכם מקום להסתיר שם את השלטים, כשאתם רוצים להביא את הסלון שלכם לרמות הגבוהות של סדר, ניקיון עיצובי ולוק מלוטש.

קופסת אחסון SMARA של איקאה. איקאה, אתר רשמי
69 ש"ח בלבד ויש לכם את הפיצוח הזה. קופסת SMARA של איקאה/אתר רשמי, איקאה

כל מה שצריך לעשות, זה לחתוך חור קטן בחלק האחורי של קופסת הנצרים, כדי שאפשר יהיה להעביר דרכו את הכבלים של המכשיר ולסגור את הגאדג'ט בתוך הקופסה. לקופסת האחסון הזאת יש מראה טבעי וניטרלי למדי שישתלב כמעט בכל סגנון עיצוב, ויעבוד טוב במיוחד בחללים שמעוצבים בסגנונות: נורדי-סקנדינבי, מינימליסטי, בוהו שיק ואקלקטי.

הפיתרון הזה חכם במיוחד משום שבגלל שהקופסא עשויה מנצרי קש, והיא מחוררת, היא לא חוסמת את העינית של הממיר. עובדה זו מאפשרת לו להמשיך לעבוד ולתפקד ללא הפרעה (בניגוד למשל לפתרונות שסוגרים אותו בתוך המזנון או בתוך ארון, ואז קליטת המכשיר את אותות השלט הרחוק עשויה להיות מופרעת.

מה שההאק הזה לא פותר זה את סוגיית הכבלים שיכולה גם היא להיות מפגע אסתטי. ואם זה מפריע לכם, נסו את הטריק הזה, שפרסמנו כאן לפני זמן מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully