וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפנו על המטבח: הבית של אביגדור ליברמן בנוקדים

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 7:59

שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו מתגורר בבית פרטי בנוקדים, עם סלון מרווח ואלגנטי שבו פסנתר ואח מבוערת, אבל הכוכב האמיתי של הבית הוא המטבח עם הארונות התכולים והאריחים המצויירים

בווידאו: שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מתגורר יחד עם אישתו אלה בבית פרטי בהתנחלות נוקדים, שבצפון מזרח גוש עציון (לא רחוק מבית לחם). ביתו של ליברמן הוא בית צמוד קרקע בשטח של כ-180 מ"ר על מגרש של כחצי דונם. אופיו של היישוב נוקדים הוא קהילתי שהאוכלוסייה בו מערבת דתיים וחילונים. בשל האופי ההררי של המיקום הגאוגרפי, רבים מהבתים ביישוב בנויים כ"מדורגים" כלומר מותאמים לתוואי השטח ומחולקים למפלסים שגולשים במדרון הגבעה. הבנייה ביישוב מאופיינת גם במראה חיצוני אחיד של חיפוי אבן ירושלמית.

באופן יחסי לשטחו ולגודלו, שווי ביתו של שר האוצר אינו מאוד גבוה - בדיקה זריזה באתר מדלן מעלה כי בתים באותו סדר גודל באזור נמכרו בשנים האחרונות בסכומים של כ-2.5 מיליון ₪ ואילו בתים בפרוייקט חדש שנבנה ביישוב כבר משווקים בשווי שמתקרב ל-3 מיליון ₪.

אוהב להיות בבית

מארח את יאיר לפיד לפגישה לילית על התקציב באווירה ביתית

אבל הכי כיף כשהנכדים באים

מבפנים, ביתו של ליברמן מצטייר כמרווח ונעים. הסלון גדול ופתוח ומחולק לכמה אזורים - בחלק הרחוק שקרוב ליציאה לחצר ממוקמת מערכת הישיבה שכוללת ספת קטיפה בכחול כהה וצמד כורסאות ירוקות מול קיר טלוויזיה, שמתחתיה מזנון עץ עם דלתות צבועות בשמנת. אזור זה תחום על ידי שטיח אוזבקי גדול שעליו מונחים שולחנות קפה עגולים בכמה גדלים שהם חלק מסט. בצד השני של החלל נמצא המטבח, ובתווך ניתן להבחין גם באח עצים שמייצרת אווירה חמימה וכפרית בחלל ופסנתר עומד בגוון חום.

שטיח אוזבקי, מזנון כפרי וכורסאות קטיפה ירוקות - ליברמן בסלון ביתו

אח העצים והפסנתר נותנים טאץ' חמים ויוקרתי לכל החלל

המטבח של משפחת ליברמן מפתיע בבחירת הגוון שחורגת מהסטנדרט. ארונות המטבח צבועים בגוון תכלת מעושן, שחוזר גם באריחים המצויירים שמרצפים את רצפת המטבח, בשונה מרצפת הפרקט הבהירה שמחפה את הרצפה בשאר החלל הציבורי. במרכז המטבח ניצב אי גדול, גם הוא באותו גוון תכלת מושך ועליו משטח שיש בלבן חם. בסמוך למטבח ישנה גם פינת אוכל שכוללת שולחן עם פלטת עץ בוצ'ר מרשימה.

אבל הכוכב האמיתי בבית הוא המטבח הכחול

עם האריחים המצויירים זה וואו

השעון והפסל זה מטאפורה או תזכורת יומיומית?

הצבע הכחול נראה כמוטיב חוזר בעיצוב הפנים של בית משפחת ליברמן. בחדר העבודה של ליברמן הקירות מכוסים בטפט כחול-אפור במרקם סיבים טבעי. על שולחן העבודה שלו מונח שעון מהודר שבסיסו עשוי שיש עם שעון בעל ספרות רומיות ועליו ניצב פסל מוזהב בדמותו של אטלס המחזיק גלובוס על צווארו.

מנצלים את הגינה כשהנכדים מגיעים

גם בחגים, כשמזג האוויר מאפשר

מרווחת, מסודרת ומטופחת - הגינה של ליברמן

ליברמן ורעייתו, שהם גם סבא וסבתא לכמה וכמה נכדים ונכדות, אוהבים לארח בגינה, שגם היא מחולקת לאזורים ברורים - מרפסת מרוצפת שבה שולחן וכיסאות לארוחות באוויר הפתוח (גם ארוחות חג כמו ליל הסדר למשל, העדפה שמשותפת גם למשפחת לפיד, כפי שסיקרנו כאן בשבוע שעבר), בהמשך לאזור המרוצף ישנו שטח של דשא שעליו הילדים יכולים לשחק (או להצטלם לאינסטוש עם סבא) ובין המדשאה לחומת החצר ישנם שוליים שבהם שתולים עצי פרי, שיחים ירוקים ופרחים מטופחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully