וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח הניקוז של הכיור שלכם בבית מסריח? כך תנקו אותו בקלות וביעילות

19.9.2022 / 0:00

פתח הניקוז של הכיור במטבח והצינור אליו הוא מחובר הם מהמקומות שהכי קשה לנקות וגם הכי מסריחים משום שהם אינם נגישים. אלא שגורו הניקיון חושפת חמישה טיפים שיעשו לכם את העבודה קלה, נוחה ויעילה

חמש שיטות לניקוי פתח הניקוז של הכיור/@abitofeverything_natalie

המטבח הוא אחד החדרים הכי מטונפים בבית שהכי חשוב לנקות והכיור בו הוא לא יוצא דופן בקטע הזה. אם גם אתם מנסים לנקות את פתח הניקוז של הכיור ועדיין לא מצליחים להיפטר מהריח הלא נעים שנודף ממנו, מומחית ניקיון חשפה חמש שיטות בהן ניתן לעשות את זה בקלות וביעילות.

נטלי, שבדרך כלל משתפת טיפים לניקיון ויש לה מעל 30 אלף עוקבים בטיקטוק ו-130 אלף באינסטגרם, העלתה פוסט ויראלי והסבירה בו איך אפשר לנקות את הכיור ביעילות ולגרום לפתח שלו להיות נקי וריחני.

נטלי כתבה: "מכיוון שפתח ניקוז איטי ומסריח יכול להיות מתסכל, הנה 5 הטיפים הטובים ביותר שלי כדי לשמור אותו רענן ולאפשר למים זרימה חופשית ומהירה."

הנה כל הטיפים שלה

הטיפ הראשון שלה הוא לשים קפסולה של מדיח הכלים בתוך הכיור, ממש בתוך החור ולשפוך לשם מים רותחים עם הקומקום. בשיטה הזו לאחר מכן, חומר הניקוי שבקפסולה יכנס ישר לתוך הפתח ויתחיל להפעיל את הקסם שלו.

חלופה נוספת היא להכין תמיסת ניקוי ביתי עם סודה לשתייה וחומץ לבן מעורבבים יחד. ניתן לשפוך את התערובת הזו במורד פתח הכיור, ולאחר שהוא יתסיס הוא ינקה את פנים הכיור.

הטיפ השלישי שלה הוא לנסות להשתמש להשתמש בכלי להוצאת שיער מתוך החור של הכיור ולנסות בעזרתו להוציא משם טינופת.

הטיפ הרביעי הוא לנסות לרכוש קריסטלים (גבישים) סודה ולערבב אותם עם מים רותחים וגם זה יכול לעשות את העבודה. לבסוף, ההמלצה החמישית שלה היא להכניס "פצצת ניקיון" לתוך הכיור. מדובר בטבליות מיוחדות שמשמשות בדרך כלל לשירותים וכאשר מערבבים אותן עם מים רותחים ושופכים לתוך הכיור הן ירדו במורד הצינור וישאירט אותו ואת הכיור רענן ונקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully