וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמנעו מהנמלים להיכנס אליכם הביתה בטריק זול ופשוט לביצוע

31.7.2022 / 0:09

משתמשת הטיקטוק בקי מונרו שיתפה טריק זול שיעזור לכם למנוע פלישת נמלים לביתכם. זה כל כך הגיוני ופשוט שיש מצב שלא תסלחו לעצמכם על שלא ניסיתם אותו עד היום

ככה נמלים מחסלות צמחים/Houston Zoo

מלבד היתושים והג'וקים, גם הנמלים עושים קאמבק כל קיץ. אם עדיין לא נתקלתם בשורת נמלים שרצות לכם במטבח - אתם ברי מזל. אלה שנתקלו או שמעדיפים להימנע ממפגש שכזה יכולים לנסות את הטריק הבא - שמבטיח לחסום מראש כניסת נמלים לביתכם.

משתמשת הטיקטוק בקי מונרו, שמופיעה בפלטפורמה תחת הכינוי @sacastikblonde, סיפרה שיש לה טריק להגבלת נמלים שלא יעלה לכם הרבה כסף לביצוע. בסרטון הקצר שהעלתה היא כתבה על המסך: "האם ידעתם שאם אתם לוקחים מעט וזלין ומכניסים אותו לסדקים מסביב לחלונות או לקיר, הנמלים לא יכולות לעבור דרכו? והנה פתרתם את בעיית הנמלים שלכם".

נמלים בבית. ShutterStock
סגרו פתחים בווזלין - והבעיה תיפתר/ShutterStock

בקי דאגה לתת קרדיט לשיטה לאישה זקנה אותה פגשה כשחיפשה בעצמה אחר וזלין בחנות הכל בדולר. וזלין ניתן למצוא בחנויות פארם במחירים הנעים בין 14 ל-26 שקלים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הנה ההסבר המלא שלה:

הסרטון של בקי צבר יותר מ-7 מיליון צפיות ואלפי תגובות שהתלהבו ברעיון: "אני שמח שלכולנו יש בעיות נמלים הקיץ וזה לא רק אצלי. מעולם המצב לא היה כזה גרוע", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני חייב לקנות וזלין ולנסות בעצמי. יש לי בעיית נמלים בבית כבר שנה. אפילו צלחת עם פירורים אני לא יכול להשאיר במטבח בלי לגלות אחר כך שהנמלים פתחו שם פסטיבל".

אם תהיתם למה השיטה הזו עובדת ומה הופך אותה לאפקטיבית מסתבר שהתשובה פשוטה להפליא - מכיוון שזה כמעט בלתי אפשרי עבור נמלים לחצות משטחים דביקים, הווזלין משמש למעשה כמחסום עבורןץ רק שימו לב לא למרוח אותו במקומות שגם אתם דורכים בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully