וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תיפטרו מנמלים בבית בעזרת פריט שכבר יש לכם בארון

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 23:42

הקיץ מגיע ואיתו הנמלים הקטנות שצצות ומשתלטות לנו על המטבח. הנה טיפ מפתיע שיעזור לכם להיפטר מהן אחת ולתמיד

ככה נמלים מחסלות צמחים/Houston Zoo

לקיץ יש את חסרנותיו. מלבד הימים השרביים שגורמים לנו להתגעגע לחורף, הקיץ מחזיר לחיינו גם את החרקים הטורדניים - הג'וקים, היתושים והנמלים הקטנות שהולכות בשורה על השיש במטבח. לפחות לבעיה האחרונה יש פתרון פלא, טיפ ממעריצי גורו הניקיון גברת הינץ' שירחיק את הנמלים מביתכם אחת ולתמיד.

אם גם אתם לא ממהרים להזמין הדברה או לרכוש חומרי הדברה יקרים, בוודאי תשמח לשמוע שכבר יש לכם משהו בבית שהנמלים ממש לא אוהבות, וגם אם במקרה אין לכם אותו - תוכלו לרכוש אותו בפחות מ-20 שקלים.

כפי שדווח ב- The Express, משתמשת פייסבוק פנתה לקבוצת הפייסבוק של מעריצי גברת הינץ' כדי להתייעץ איתם כיצד מומלץ להיפטר מנמלים שפלשו לביתה - והתשובה שלהם הייתה פה אחד. כל מה שאתם צריכים הוא אבקת טלק. כן, החומר נוגד השפשפות הזה הורג ומרחיק נמלים.

ככה זה עובד:

בתגובה לפוסט בפייסבוק כתבה אחת מהמגיבות: "אבקת טלק היא הפתרון. השתמשתי בה כשנמלים פלשו למטבח שלי וזה עבד מצוין". אחרת הוסיפה: "שמתי ליד נקודות הכניסה של הנמלים לבית בסביבות חודש מאי במשך כמה שנים ועכשיו אני בכלל לא צריכה יותר".

משתמשת נוספת כתבה: "אפשר להשתמש בכל אבקת טלק ישנה. זה נהדר, הורג את כולן בכל פעם וזה לא יקר". אחר כתב: "מדי שנה אני מפזר טלק לאורך מפתן הדלת ואדני החלונות. מאז שהתחלתי להשתמש באבקה הזו אני כבר לא נתקל בבעיית נמלים בבית". אז הנה לכם, מי היה מאמין שטלק הוא האויב הגדול של הנמלה?

אז איך ולמה זה עובד?

מסתבר שפיזור של אבקת הטלק שובר את שובל הפרומונים של הנמלים - אותו חומר המופק מבלוטות הנמלים, והן מחזקות אותו ברגליהן כל עוד יש מצעד נמלים בשביל. אם התהלוכה נפסקת, גם ריח השביל נמוג והולך ונעלם כעבור זמן מה. למרות שיש מי שטוען ששימוש באבקת טלק אינה קטלנית לנמלים, דן שטיין, מחבר "המדריך המעשי של דן להדברת מזיקים בבית בדרך הכי פחות רעילה", מציין שאבקת הטלק נספגת דרך העור של הנמלים, סותמת את דרכי הנשימה שלהן ולבסוף הורגת אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully