וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשחררו כיור ומקלחת סתומים בשיער תוך דקות - ובשני מרכיבים בלבד

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 23:42

מומחית ניקיון שיתפה טריק מהיר וזול לשחרור סתימות של שיער במקלחת ובכיור - וכולם מודים שהשיטה עבדה להם מעולה. זה כל כך פשוט שאתם הולכים להתחרט על כל הפעמים שהזמנתם אנשי מקצוע שיטפלו בבעיה

ככה תפתחו כיור סתום בשיער/@badhomeowner

חיפוש מהיר ברשת יניב לכם כמה שיטות יעילות יותר או פחות לפתיחת סתימות באמבטיה ובכיור שנוצרו עקב הצטברות שיער - אך זו שלפניכם היא השיטה המנצחת. לא אנחנו קבענו: מאות "חולי ניקיון", מעריצי גורו הניקיון גברת הינץ', הודו שהשיטה עובדת במאה אחוזים - וכי כל שיטה אחרת מיותרת.

הטריק יצריך מכם רק 10 דקות מזמנכם והוא כולל שני מרכיבים שסביר להניח שכבר נמצאים אצלכם בארונות. גם אם לא - הם זולים מאוד.

הכל התחיל כשאחת הנשים בקבוצה התלוננה על הסתימות שנוצרו לה בפתחי הניקוז במקלחת ובכיור של ביתה השכור. חסימות כאלה הן, למרבה התסכול, נפוצות מדי - בעיקר אם יש לכם שיער ארוך. רבים שלא נוקטים בפעולה יריחו ריחות לא נעימים ואף בעת הצורך יאלצו לקרוא לאנשי מקצוע לפתיחת סתימה. חובבי גורו הניקיון טוענים שיש דרך פשוטה להימנע מכל זה, מבלי לשלם הון על מוצרי ניקיון או חומרים לפתיחת סתימות.

כל שתצטרכו לעשות הוא להשתמש במים רותחים, חומץ לבן וסודה לשתייה. זה הכל.

ככה זה עובד:

השילוב של מים רותחים, חומץ לבן וסודה לשתייה הוכיח את עצמו כמועדף על חברי קבוצת הפייסבוק הפופולרית Mrs Hinch Cleaning Tips, שם תמצאו אינספור טיפים לניקיון.

אחד מהגולשים הסביר כיצד לעשות זאת: "שפכו מים חמים רותחים לפתח הניקוז. לאחר מכן שפכו סודה לשתייה וכוס חומץ לבן והמתינו 10 דקות. אז שפכו שוב קומקום של מים רותחים לפתח הניקוז כדי לנקות אותו".

אחרת הבהירה: "הייתה לי בעיה דומה. השתמשתי בשיטה המיושנת של סודה לשתייה וחומץ לבן במורד הכיור ונתתי לזה לשבת בערך 10 דקות. לאחר מכן שפכתי מים רותחים לפתח. מאז הביוב לא נחסם שוב. מקווה שזה יעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully