וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את טריק הניקיון הזה אתם חייבים להכיר לפני פסח

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 7:11

אם גם אתם (כמו כולם) שומרים את פרוייקט ניקוי החלונות בבית לניקיונות פסח, אתם תודו לנו לנצח על שחשפנו אתכם לפיתרון הגאוני הזה, שגם לא דורש מכם שום ציוד שאין לכם בבית

שיטה לניקוי מסילות החלונות/TIKTOK

אחת ממשימות הדגל של ניקיונות הפסח היא פרוייקט ניקוי החלונות. חלונות נחשבים למאתגרים במיוחד לניקוי, כי יש בהם כמה מרכיבים שונים שדורשים טיפול ייעודי לכל אחד מהם. זה לא ממש שגר ושכח, או רסס ונגב, כי ניקיון יסודי של החלונות כולל גם תריסים, מסילות וכמובן הברקת הזגוגיות משני הצדדים.

אבל טריק ניקיון שעלה לאינסטגרם תפס את עינינו, משום שהוא נראה לנו כמו פיתרון שיכול להקל מאוד על אחד השלבים היותר מעצבנים בניקוי החלונות - ניקוי המסילות. בסרטון שהעלה לאינסטגרם המשתמש vivesaludablefacil כיצד הוא הופך ספוג ניקוי פשוט לאביזר הניקיון המושלם למסילות החלון.

ספוגית ניקוי. ShutterStock
אחד כזה + טוש + סכין יפנית = מסילות נקיות. ספוג ניקוי/ShutterStock

כל מה שצריך לעשות, זה להניח את הספוג על המסילה ולסמן בעזרת טוש את המגרעות של המסילות על גבי הספוג. לאחר מכן, בעזרת סכין יפנית יש לבצע חתכים במקומות המסומנים, אבל לא ממש עד הסוף, כך שהצלע העליונה של ספוגית הניקוי נשארת שלמה. כעת, הספוג מחולק לפלחים שמתאימים במדוייק למגרעות של המסילה וקל יותר לאסוף את הלכלוך והאבק שהצטבר שם.

לעוד טיפים גאוניים של ניקיון - היכנסו לעמוד מתקתקים ניקיון לפסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully