וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לעבודה אחרי שנתיים בהן עבד מהבית - וגילה משהו שהדהים אותו

עודכן לאחרונה: 22.4.2022 / 0:10

אחרי שנתיים בהם התרגל העובד לעבודה מרחוק הוא קיבל אישור לחזור למשרד, אלא שהוא גילה לתדהמתו כי הצמח הקטן שנשאר ליד שולחנו הפך למשהו מפלצתי ותהה מה לעשות איתו עכשיו

סרטון של ארגון המזון והחקלאות של האו"ם שמציג כיצד לדשן צמחים עם מי בננה/@fao

לא מזמן ציינו שנתיים מאז תחילת מגיפת הקורונה, ויותר ויותר עובדים חוזרים מהבית לעבודה קבועה מהמשרד ורבים מהם ומגלים עם חזרתם דברים לא צפויים, כמו צמחים שצמחו בצורה מופרזת.

זה בדיוק מה שקרה לעובד שהיה בהלם כשחזר לשולחן שלו וראה כיצד הצמח הקטן שהשאיר לפני שנתיים כשבער לעבוד מהבית הגיע כמעט לתקרה. שהוא לא היה בטוח מה לעשות והוא פנה ל-Reddit בקבוצה של מומחים לצמחי בית וכתב לצד התמונה שלו: "אחרי שנתיים בהם עבדתי מרחוק, חזרתי לזה! רעיונות על איך אני מגדל אותו מחדש או פשוט להשאיר אותו ככה?".

צפו בתמונה

חברי הקבוצה מיהרו להציע הצעות. "הייתה לי שפלרה שסבתא שלי רק השקתה ושמרה הרחק מהחלון, כך שהיא גדלה לצדדים. הייתי חייב לחתוך אותה כי היא לא התאימה כבר לבית שלי. חתכתי אותה כמה שיותר קרוב לבסיס הגזע והשקיתי במים שהחלפתי כל כמה ימים, נתתי לשורשים להתקדם והשקיתי את העציץ וכרגע הצמח ישר ויפה. מקווה שתוכל לעשות אותו דבר", כתב אחד.

עוד בנושא

אחרי הקורונה: איך יראו המשרדים שלנו כשנחזור לעבודה?

לכתבה המלאה

שני הציע: "הייתי חותך בכמה מקומות ככה שלא תתלה את כל התקוות שלך על צד אחד", ושלישי סיכם בצחוק: "אוקיי, אתה צריך להשאיר אותו כמו שהוא, אולי להוסיף לו איזה סרט קטן ליד ולנקות את העלים. תן לו גם מדבקה עם שם, יש לך חבר חדש לעבודה".

כמה גולשים נוספים היו מודאגים מהעובדה שמישהו השקה את הצמח במשך שנתיים בזמן שאף אחד אחר לא היה אמור להיות שם. בעל הצמח סיפר שהצמח עצמוף מסוג דיפנבכיה, נמצא כעת במרחק של 5 סנטימטרים בלבד מהתקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully