וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים מהבית ואין לכם מקום? האנשים האלה מצאו פיתרונות יצירתיים

29.3.2020 / 0:00

הקורונה שלחה הרבה מאוד אנשים לעבוד בבתים צפופים מדי, ובמקום להרים ידיים יש אנשים שמצאו פיתרנות יצירתיים מאוד - מעבודה על האוטו ודרך ישיבה מול קרש גיהוץ: "מזל שיש כסא מתכוונן"

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

כחלק מהחיים החדשים שאנחנו נאלצים להתרגל אליהם בימים של התפרצות נגיף הקורונה, מאות אלפי אנשים החלו לעבוד מהבית. עבור רובם מדובר בשינוי גדול, אבל תסמכו על המין האנושי שימצא פתרונות להתמודדות עם הסיטואציה וגם ישתף את דעתו על כך ברשתות החברתיות רבים מציעים לצאת מהפיג'מה, לעלות על בגדים, ואחרים הראו פשוט איך סידרו את השולחן.

בעוד רובנו פשוט עברנו לעבוד מחדר העבודה בבית, או מיקמנו מחשב על השולחן במטבח או בפינת האוכל, יש אנשים שגרים בבית עם שטח מוגבל יותר, ולכן הם נאלצו לחשוב על פיתרונות מחוץ לקופסה. ג'ולס פורסט הייתה הראשונה שהחלה את הטרנד, כשהעלתה (עוד בימים שהיה מותר לצאת מהבית) תמונה שלה עובדת בישיבה על הרכב, והיא הפכה לויראלית: "אנחנו יכולים לפתוח ככה מקום עבודה פתוח, בצורה קצת פחות נוצצת", היא כתבה, "בן הזוג שלי ואני עובדים מדירת הסטודיו שלנו. הבחירה הייתה בין מה שעשיתי, לבין שולחן שהפך עם הזמן למתלה בגדים".

הפוסט קיבל עשרות אלפי לייקים, ואלפי תגובות מאנשים ששיתפו כיצד הם עובדים מהבית. אחד מהם הראה איך הוא עובד על קרש הגיהוץ והוסיף: "יש לי מזל שהכסא שלי מתכוונן". אחרת הגיבה: "אני עובדת מהבית כבר 5 שנים, למה לא חשבתי על זה אף פעם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully