וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו בית חדש וגילו חדר סודי שנראה כמו "מרתף עינויים"

21.3.2022 / 23:50

מאחורי ארון ספרים קצת עקום בבית החדש שקנו, מצאו בני זוג חדר סודי שהפריטים שבו גרמו לאנשים ברשתות החברתיות צמרמורות. התשובה שהגיעה לבסוף הייתה מפתיעה בהחלט

הרגע בו אשה פותחת את הדלת לחדר נסתר בבית שלה ומגלה מה יש בתוכו/rooney8900

זוג נותר בהלם אחרי שנתקל בחדר סודי בתוך הבית החדש שקנה, ואם זה לא מספיק קריפי - החדר נראה כמו מרתף עינויים. ב"SUN" הבריטי דווח שבעלי הבית גילו את החדר אחרי שקנו את הנכס בלוגן שביוטה. למרות שבתחילה היה נראה שמדובר רק בסלון רגיל, התגלה שאחד מהרהיטים, שנראה גנרי לחלוטין, הסתיר מאחוריו מרתף חבוי.

האמא לשניים שגילתה את החדר הסבירה שארון ספרים שהוצב ליד אחד הקירות נראה קצת נוטה על צדו, אז היא החליטה להזיז אותו. מהר מאוד היא הבינה שהוא היה מקובע לקיר ולמעשה שימש כדלת לחדר סודי, שלא היה לה מושג על קיומו. הדיירת החדשה הסבירה שהחדר "לא כלול ברשימות או בשרטוטים" של הבית שנבנה ב-1978, מה שגרם לה להיות מאוד חשדנית לגבי החדר הסודי. היא חשפה ברדיט תמונות מצמררות של השלב שבו היא פותחת את ארון הספרים ומגלה את המרתף מאחורי הקיר.

ארון שמאחוריו חדר סודי. Reddit/@u/gundam2017, צילום מסך
הסלון נראה נורמלי לחלוטין/צילום מסך, Reddit/@u/gundam2017
ארון שמאחוריו חדר סודי. Reddit/@u/gundam2017, צילום מסך
אבל זה רק נראה נורמלי/צילום מסך, Reddit/@u/gundam2017

הזוג נתקל בחדר אחרי שקנו את הבית והסבירו כי אין שום תיעוד לחדר הסודי שנבנה ומוחבא מאחורי כמעט 4.5 מטר של בטון מתחת למרפסת האחורית. "יש גם תקרה בעובי של 2.5 מטר ונראה שכך גם הקירות", היא כתבה.

ככה נראה החדר הסודי. Reddit/@u/gundam2017, צילום מסך
ומה שמאחוריו היה מפחיד ביותר/צילום מסך, Reddit/@u/gundam2017

בתמונה, שנראית שצולמה במצלמה עם ראיית לילה, נראה חדר כמעט ריק שבמרכזו כיסא מתקפל. אובייקטים מסוימים שנמצאו בתוכו, גרמו למשתמשי Reddit להציע רעיונות למה החדר שימש. האישה כתבה: "אני חייבת לראות מה קורה עם האור כאן, אבל יש כאן זרימת אוויר נקי וגם יש בו גם חשמל".

חלק מהמגיבים היו משוכנעים משום מה שהחדר שימש כבונקר סודי של רוצח סדרתי. "הנה פרויקט בשבילך: חפשי אחרי מקרים של אנשים שנעלמו באזור, ונוכל לנסות לקבוע כמה מהם עונו בבית החדש שלך". אדם נוסף כתב: "הכיסא נראה כמו מקום שבו מישהו עונה, זה מגניב מאוד. בהצלחה עם החדר הרדוף".

גולש אחר הציע הסבר הגיוני יותר וטען כי הבית היה שייך לקרוב משפחתו. "סבא של אשתי היה גר שם. זה בדרום לוגאן שביוטה. זה 'חדר פאניקה' שנבנה רק לאחרונה, לפני שמונה שנים. זה יותר פרויקט של הסבא מאשר חדר פאניקה".

האמא שגילתה את החדר אמרה: "זה הרבה יותר הגיוני, במיוחד כשרואים כמה חשמל יש בחדר. תגיד למי שבנה אותו תודה על הבית המגניב, ושהוא מוזמן לקפוץ ולראות מה נהיה ממנו". בנוסף היא עידכנה שהיא מתכננת להפוך את המרתף לחדר כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully