וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו בית במכירה פומבית והתחרטו כשגילו את הדברים המצמררים שמסתתרים בו

15.2.2022 / 23:49

זוג שרכש בית מבלי לבחון את הנכס לפני, התחרט על כך לאחר שמצא בפנים מאחורי קיר חדר סודי עם תנ"ך עתיק התלוי על וו ומזוודה עם חפצים קריפיים במיוחד. הם הציגו את הממצאים בטיקטוק ושם הצופים הפצירו בהם לברוח

"קנינו בית ומצאנו בו חדר סודי והמון דברים קריפיים מוחבאים"/@geebeetv

זוג מוזר שרכש בית במכירה פומבית מבלי לבדוק קודם את הנכס טוען שהוא מלא בחפצים מטרידים למדי - כולל קיר שהסתיר חדר סודי ובו ספר תנ"ך התלוי על וו, ומזוודה מלאה בפריטים פולחניים. הבית, שלפי הערכות ממוקם ליד דרום ויילס, זכה לסיקור נרחב בטיקטוק ע"י בעליו החדשים שלא האמינו בעצמם למה שמצאו בו כשרק עברו אליו.

ככה התגלה החדר הסודי:

באחד הסרטונים בעלי הבית כתבו: "עשינו טעות ענקית כשקנינו בית במכירה פומבית. מצאנו חדר חבוי, פתחנו אותו ושם מצאנו את התנ"ך הזה תלוי על וו. אז עברנו לבדוק את עליית הגג. הייתה שם מזוודה נטושה ישנה בפינה. היינו חייבים לפתוח אותה. לא יכולנו להשאיר אותה ככה. נראה היה שיש בה פריטים פולחניים".

לאחר מכן, הזוג עבר לתעד קיר לבנים ישן ומתפורר כשיד עטויה כפפה מסירה קופסה מסתורית מחריץ בקיר. בסרטון נכתב: "דברים משונים הוסתרו בקירות. חלקים מוזרים, מראות ותמונות ישנות. אנחנו מנסים לברר מי גר כאן בעבר. עקבו אחרינו לעדכונים".

בני הזוג מספרים שהם רכשו את הנכס - ביתם הראשון - במכירה פומבית מבלי לבקר בו או "לבדוק את הניירת". בסרטונים אחרים בעמוד של הזוג האלמוני ניתן לראות שהבית הוא נכס מיושן שזקוק לשיפוץ רב.

הסרטונים מציגים עוד ועוד תגליות משונות, ביניהן תמונה בשחור-לבן כשעיניו של אדם אחד בה מחוררות, מראה ישנה מאובקת ומזוודת וינטג' מלאה בחפצים מוזרים - כולל צלב עץ.

לצערם הם בדקו את עליית הגג:

וזה מה שהם מצאו במזוודה המסתורית בעליית הגג:

ולמה בקירות קבורים דברים מוזרים?

והנה עוד כמה תגליות קריפיות שנמצאו בבית:

ואז החלו לקרות להם דברים משונים

אלפים הגיבו לסרטונים והתחננו בפני הבעלים שיעזבו את המקום בזה הרגע, מהחשש שהבית רדוף רוחות. אחת כתבה בתגובה: "לא הייתה לי הרגשה טובה כשצפיתי בזה... יש שם אנרגיה רעה" ואחרת הוסיפה: "ללא ספק יש רוחות רפאים בבית הזה". צופה נוסף סיכם: "לא הייתי נשאר שם אפילו לילה אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • בתים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully