וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה חדר סודי מלא במכתבי אהבה ישנים ויצאה למצוא את הזוג

15.3.2022 / 23:40

אישה מווירג'יניה מצאה בביתה חדר סודי מלא במאות מכתבי אהבה ישנים ויצאה לחפש אחר הזוג המאוהב. זה מה שהיא גילתה

תגלית מצמררת מאחורי קיר בבית/kammee0508

אנה פרילמן בת ה-40 ממחוז הנריקו, וירג'יניה, נותרה המומה כשגילתה דלת נסתרת בביתה המובילה לחדר סודי בעליית הגג. בפנים היא נתקלה במאות מכתבי אהבה שהופנו לאישה בשם בטי סו מק'גי מבחור בשם ואנס הרשל לונג, בהם הוא מצהיר על אהבתו לבטי. אחרי חיפושים אינטנסיביים היא גילתה שהמכתבים נכתבו לפני כ-70 שנה והצליחה להחזיר אותם למשפחתה של הנמענת.

אנה סיפרה שקיוותה למצוא בחדר הנסתר אוצר, אך מצאה משהו שבעינייה שווה הרבה יותר מכסף. "הבנתי שיש שם דלת. זו לא דלת שהיה לה מפתח או משהו כזה. היא פשוט ננעלה בחלקה העליון", היא שחזרה לרשת החדשות המקומית WTVR, "אני ילדת שנות ה-80, אז צפיתי בגוניס. בזמן שאני מחטטת לי בעליית הגג, חושבת שאולי אמצא כאן אוצר, מפה או מטבעות זהב, ואז - אני מוצאת את המכתבים האלה".

על אף שהרגישה חטטנית, היא קראה את מכתבי האהבה והתרגשה עד דמעות. סיפור האהבה של ואנס ובטי ריגש אותה עד כדי כך שהיא הפכה נחושה למצוא את הזוג - או את צאצאיהם - ולהחזיר להם את המכתבים.

באחד המכתבים ואנס כתב "היי מותק. איך היקירה שלי מסתדרת? כשאנחנו לא ביחד אני יודע בדיוק את המילים הנכונות שהייתי משתמש בהן כדי לספר לך הכל, אבל כשאנחנו ביחד כל מה שאני יכול לחשוב עליו זה 'אני אוהב אותך'". למרות שאנה מודה שהרגישה "חטטנית" כשקראה את המכתבים, שהיו בני יותר מ-70 שנה, היא אמרה שהם השאירו בה רצון לדעת עוד. "זה מעלה הרבה שאלות, רק מתוך סקרנות, לגבי סיפור האהבה שלהם כי זה נשמע מאוד רומנטי", היא הוסיפה, "אני חושבת שהסיבה שזה הרגיש קצת פולשני היא שהמכתבים הם אישיים. לא הייתי בטוחה שאני רוצה להיות הגלגל השלישי ולהתערב. המכתבים האלה לא נועדו עבורי, אבל מהר מאוד הבנתי שאני חייבת לדאוג שהמכתבים יגיעו לידיים הנכונות".

היא פנתה לפייסבוק כדי לנסות למצוא את הבעלים החוקיים, פרסמה פוסטים בקבוצות קהילתיות מקומיות - וכולם בעיר ניסו לעזור לה בחיפושים. "אנשים אוהבים את הסיפור. בכל מקום שאני הולכת בעיר אנשים עוצרים אותי ושואלים, "היי, כתבת את הפוסט הזה על המכתבים, האם מצאת את המשפחה כבר?'. אני חושבת שהרבה אנשים חבשו את כובע שרלוק הולמס שלהם וניגשו לעבודה".

צפו בסיפור המלא:

לאחר עבודת בילוש רבה, אנה נתקלה ברשת באדם בשם דלטון לונג, שהתברר כנכדם של ואנס ובטי. למרבה הצער הוא גר אלפי קילומטרים משם בפורטלנד, אורגון. היא הגיעה אליו דרך הפייסבוק והוא הגיב במהירות ואמר שהוא ישמח לקבל את המכתבים. הוא סיפר שבטי וואנס - שהיו מאוהבים עוד מהתיכון - בסופו של דבר התחתנו והיו ביחד 50 שנה עד ששניהם הלכו לעולמם.

כעת, הוא נרגש לקרוא את המכתבים ו"להתחבר ברמה האנושית לאנשים שאינם כאן איתנו עוד", הוא סיפר. דלטון, שגדל בבית בו אנה מתגוררת היום, הוסיף: "לקרוא עוד על התקופה ההיא בחייהם זה דבר מדהים. אנה הצליחה למצוא את האוצר הזה ולהחזיר אותו אלינו. אני חושב שזה לא רק מרגש עבורי, אלא גם עבורה, על זה שהצליחה לאחד ביני לבין פיסה קטנה מהעבר שלי".

אנה הסבירה שאם היא הייתה מוצאת מכתבי אהבה שאבדו זה מכבר מסבה וסבתה, היא לא הייתה יכולה לעצור את הדמעות. "אני יודעת שאם הייתי מוצאת מכתבים מסבא וסבתא שלי מצד אמי או אבי, הייתי יושבת שם בתוך שלולית של דמעות, קוראת אותם ומוקירה תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully