וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השיטות להעלמת ריע רע בחדר האמבטיה (והסוד הוא וודקה)

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:20

גם אתם סובלים מסירחון לא ברור בחדר האמבטיה? מומחית לניקיון פירטה לא פחות משמונה דרכים פשוטות לשפר את הריח של חדר האמבטיה - כולל אחת מפתיעה במיוחד

8 טיפים לרענון חדר האמבטיה/@neat.caroline

כשזה מגיע לניקוי חדר האמבטיה, חשוב להשתמש במוצרים שיגרמו לו להפיץ ריח רענן לאורך זמן, כי יש לו נטייה לפתח ניחוח טחוב בגלל הלחות שמצטברת שם בקביעות. אז איך עושים את זה? מומחית לניקיון שיתפה כמה דרכים בלתי שגרתיות להשיג את הארומה הזו. קרוליין שגרה בניו יורק ומתפרנסת מסידור בתים ונקראת בטיקטוק @Neat.Caroline פירטה לא פחות משמונה דרכים פשוטות לשפר את הריח של חדר האמבטיה.

הטיפ הראשון שלה הוא לשים מפזר ריח עם מקלות במבוק במקום בטוח על השיש. ניתן לקנות את מפזרי הריח האלו בריחות שונים - מפטצ'ולי ווניל לבנדר ועד מרווה או מלח ים. קרוליין טוענת שהם מחזיקים מעמד עד ארבעה חודשים, אך ישנן חנויות שמבטיחות שהמוצר שלהם יפיץ ריח גם במשך חצי שנה.

הטריק השני שלה היה להשיג צמח שיטהר את האוויר. "סנסיווריה עובדת נהדר," היא הוסיפה. גם אם לא שמעתם מימיכם את השם סנסיווריה, או בעברית כידונן, אתם ודאי מכירים אותו. הסנסיווריה היא צמח סקולנט ותיק שזכה בעבר לכינויים לא מחמיאים כמו לשון החותנת (על שם עליו הארוכים והמחודדים כחרבות) או צמח הנחש (Snake plant).

לסנסיווריה יש יכולת טובה יותר לסנן ולטהר את האוויר מאשר לרוב צמחי הפנים. בניגוד לצמחים רבים אחרים היא סופחת פחמן דו חמצני ופולטת חמצן גם בלילה. בנוסף, הסנסיווריה נמצאת ברשימה המכובדת של צמחים מטהרי אוויר לפי מחקר האוויר הנקי של NASA ומסוגלת לנקות מהאוויר מזהמים מזיקים ומסרטנים כמו בנזן, פורמלדהיד וטולואן, ברדיוס של כ-10 מטרים סביב הצמח. צמחים נוספים שעובדים היטב כמטהרים הם קיסוס החורש, ירקה מצויצת (שנקראת גם צמח עכביש) ואלוורה.

צמח הסנסיווריה בחדר האמבטיה. @neat.caroline, צילום מסך
"סנסיווריה עובדת נהדר"/צילום מסך, @neat.caroline

קרוליין הציגה גם דרך להעלים ריחות לא נעימים מפח האשפה שבחדר האמבטיה. "השרו צמר גפן עם כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליכם, ואז הניחו אותו בתחתית פח האשפה", היא אמרה.

בנוסף היא הזהירה מאיך שאתם שומרים את המגבות הרטובות שלכם. "תלו את המגבות שהשתמשתם בהן לאחרונה במקום לקפל אותן - כדי למנוע טחב ועובש", היא אמרה והזכירה שריח העובש יכול להשתלט על כל חדר האמבטיה.

בשביל הטיפ הבא שלה, כל מה שצריך לעשות הוא לקנות כמה סבונים ריחניים. היא מסבירה שאם תשאירו אותם על השיש של הכיור, הריח שלהם ימלא את החדר.

ומה בנוגע לזרימת אוויר? כיודע חדר סגור לא באמת מקבל אוויר צח, לכן כדי למנוע מהריחות הרעים להילכד ולהישאר בחדר, קרוליין יעצה: "מקסמו את האוורור על ידי השארת הדלת פתוחה באופן קבוע או פתיחת חלון".

למרות שרבים מאיתנו מתעלמים משטיחון האמבטיה במשך חודשים ארוכים, מומחית הניקיון אומרת שעלינו לכבס אותו בקביעות כדי למנוע מריח הטחב להיספג בו. "זיכרו לכבס אותו במים חמים," היא ציינה.

צפו בכל הטיפים שלה

הטיפ האחרון שלה היה המפתיע מכולם - "כדי להעלים ריח מהאוויר השתמשו בתרסיס פשוט שעשוי מחלקים שווים של וודקה ומים", שילוב שהיא כינתה "הבחירה שלה". מסתבר שלמרות שריח הוודקה אולי לא מושך במיוחד, היא למעשה מטהר אוויר טבעי נהדר שלמרבה ההפתעה לא מריח כמו אלכוהול - אלא רק מפיץ ריח נקי ונייטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully